نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

مشارکت حداکثری در انتخابات ضروری است

«رضایی» گفت: مشارکت حداکثری در این انتخابات بسیار مهم است و امید می‌رود رئیس جمهور جهادی با نگاه به حل مشکلات مردم به ویژه حوزه اقتصادی انتخاب شود.
کد خبر: ۶۷۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳ - 26June 2024

مشارکت حداکثری در انتخابات ضروری استبه گزارش دفاع پرس بوشهر، «ابراهیم رضایی» نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آئین واگذاری اسناد مالکیت اراضی مسکونی و کشاورزی روستای دهداران شبانکاره دشتستان با قدردانی از تلاش جهادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر در تحقق مطالبات مردم اظهار داشت: تلاش مجموعه دستگاه قضائی استان بوشهر در زمان مدیریت دکتر مهرانگیز در رسیدگی به مطالبات مردم کم‌نظیر است.

وی ادامه داد: مشکلات چند دهه مردم دهداران دشتستان با تلاش شبانه‌روزی ثبت اسناد و املاک استان بوشهر حل شد و امروز اسناد مالکیت اراضی این روستا صادر و تحویل مردم شد.

رضایی یکی از موارد مهم رئیس کل دادگستری استان بوشهر را پیگیری حل مشکلات خانواده زندانیان دانست و بیان کرد: اینگونه فعالیت‌ها از سوی رئیس کل دادگستری و مدیرکل زندان‌ها قابل تقدیر است که نشان از توجه به حل مشکلات آحاد جامعه است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی یکی از مطالبات مردم با فرهنگ روستای دهداران را فضای آموزشی و سالن ورزشی دانست و اظهار امیدواری کرد این مهم با تلاش نوسازی مدارس و ورزش و جوانان استان بوشهر محقق شود.

رضایی حضور در انتخابات ۸ تیر رئیس جمهوری را یک ضرورت دانست و بیان کرد: مشارکت حداکثری در این انتخابات بسیار مهم است و امید می‌رود رئیس جمهور جهادی با نگاه به حل مشکلات مردم به ویژه حوزه اقتصادی انتخاب شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار