وزیر کار رفاه و تعاون اجتماعی در حاشیه جلسه هیأت دولت:

احکام بازنشستگان مطابق با مفاد قانون برنامه هفتم توسعه صادر می‌شود

مرتضوی گفت: درباره واریزی علی‌الحساب به حساب بازنشستگان باید بگویم که قانون برنامه هفتم توسعه ابلاغ شد و طبق آن، احکام بازنشستگان در صندوق‌های بازنشستگی کشوری، فولاد و تأمین اجتماعی را صادر خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۷۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷ - 26June 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: درباره واریزی علی‌الحساب به حساب بازنشستگان باید بگویم که قانون برنامه هفتم توسعه ابلاغ شد و طبق آن، احکام بازنشستگان در صندوق‌های بازنشستگی کشوری، فولاد و تأمین اجتماعی را صادر خواهیم کرد.

احکام بازنشستگان مطابق با مفاد قانون برنامه هفتم توسعه صادر می‌شود

مرتضوی افزود: دولت منابع پرداخت علی‌الحساب را برای بخشی از صندوق‌ها تأمین کرده و برای صندوق تأمین اجتماعی هم بحث‌هایی صورت گرفته است، اما، چون گفته شده از محل فروش سهام شرکت‌ها این منابع تأمین شود، به محض اینکه منابع بیاید، پرداخت انجام می‌شود.

وزیر کار رفاه و تعاون اجتماعی اظهار کرد: دستور مخبر این بود که تأمین منابع با قید فوریت صورت بگیرد، لذا امیدواریم شرمنده بازنشستگان نشویم و قانون و مصوبه دولت علی‌الحساب تأمین و پرداخت و احکام را صادر کنیم. آن دسته از بازنشستگانی که کمتر حقوق گرفته‌اند، پرداختی‌هایشان اصلاح خواهد شد.

وی در خصوص سهام واگذاری شرکت‌ها به بازنشستگان، گفت: پیگیر این موضوع هستیم، چون معتقدیم مستحق‌ترین و مستعدترین کسانی که باید سهام شرکت به آنها واگذار شود، خود بازنشستگان هستند.

مرتضوی اظهار کرد: بانک رفاه هم با حرکتی در خصوص واگذاری یکی از پتروشیمی‌ها در شرف تنظیم چهارچوب و شرایط آن است.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار