به مناسب هفته قوه قضائیه صورت گرفت؛

دیدار مسئولین خاتم با خانواده شهیدان حاج «احمد قیاسی و «جلیل سلیم آبادی»

همزمان به مناسبت هفته قوه قضائیه «حسینی» رئیس دادگستری خاتم و «فیاض فر» دادستان عمومی انقلاب شهرستان به همراه جمعی از مسئولین با خانواده شهید حاج «احمد قیاسی و شهید جلیل سلیم آبادی» دیدار کردند. 
کد خبر: ۶۷۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲ - 26June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، همزمان به مناسبت هفته قوه قضائیه «حسینی» رئیس دادگستری خاتم و «فیاض فر» دادستان عمومی انقلاب شهرستان به همراه جمعی از مسئولین با خانواده شهید حاج «احمد قیاسی و شهید جلیل سلیم آبادی» دیدار کردند. 

در ادامه این دیدار با اهدای لوح تقدیر از صبر، ایستادگی و مقاومت خانواده بزرگوار شهیدان عزیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

شهید «جلیل سلیم آبادی» اول فروردین ۱۳۴۰ در روستای سلیم‌آباد از توابع شهرستان خاتم به دنیا آمد. پدرش غلامحسین، کشاورزی می‌کرد و مادرش رضوان­خانم نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. راننده بود. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. نهم اردیبهشت ۱۳۶۱، با سمت تک‌تیرانداز در دارخوین بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شکم، شهید شد. مزار وی در روستای هاشم­آباد تابعه زادگاهش واقع است.

شهید «احمد قیاسی فتح آباد» دوازدهم فروردین ۱۳۴۸، در شهر هرات از توابع شهرستان خاتم به دنیا آمد. پدرش اسدالله، کشاورز بود و مادرش طیبه نام داشت. دانش آموز چهارم متوسطه بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. هجدهم فروردین ۱۳۶۶، با سمت فرمانده دسته در شلمچه به شهادت رسید. پیکرش مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و پنجم اسفند ۱۳۷۳، پس از تفحص در گلزار شهدای شهر هرات از توابع شهرستان زادگاهش به خاک سپرده شد.

دیدار مسئولین خاتم با خانواده شهیدان حاج «احمد قیاسی و «جلیل سلیم آبادی»

دیدار مسئولین خاتم با خانواده شهیدان حاج «احمد قیاسی و «جلیل سلیم آبادی»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار