مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:

حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح تداوم راه شهید رئیسی است

«کوشکی جهرمی» گفت: با سخنرانی نمیتوان مشکل مردم را حل کرد و شهید رئیسی با حضور در مراکز مشکل، معضلات را حل می‌کرد لذا باید در انتخابات آینده فردی جهادی با سابقه و متخصص را برگزینیم بنابراین ادامه راه شهید رئیسی به انتخاب مردم بستگی دارد.
کد خبر: ۶۷۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹ - 26June 2024

تداوم راه شهید آیت الله رئیسی به انتخاب مردم بستگی داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در همایش جهاد تبیین شهرستان سروستان ضمن تبریک عید غدیر و دهه امامت و ولایت، به چرایی شاخص بودن شهید آیت الله رئیسی پرداخت و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمود که مطمئنم اگر شهید رئیسی بود بخشی از مشکلات کشور حل می‌شد بنابراین می‌توان گفت که این شهید والا مقام نمونه‌ای از حکمرانی اسلامی را به نمایش گذاشت و شهید رئیسی برخلاف دیگران به فکر دور دوم خود نبود از این رو کار جهادی کرد. 

وی افزود: شهید آیت الله رئیسی فردی جهادی، دلداده مردم و رهبری و خستگی ناپذیر بود که قدرت را برای خود، خویشاوندان و جریان سیاسی نمی‌خواست از این رو برای خدمت به مردم شبانه روزی تلاش می‌کرد بنابراین در انتخابات پیش رو باید کسی را انتخاب کنیم که همانند شهید رئیسی خدمت به مردم را سرلوحه کار خود می‌دهد.

سردار کوشکی با بیان اینکه انتخابات محصول خون شهدا، مجاهدت‌های بی پایان امامین انقلاب و بزرگ‌ترین ثمره حاکمیت صالحان در طول این ۴۵ سال عمر انقلاب اسلامی است، گفت: همه انتخابات کشورمان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی سرنوشت ساز بوده چراکه همواره دشمن برای کم رنگ کردن حضور مردم و اختلال در آن تلاش کرده است، اما این دوره از انتخابات تجلی قدرت واحد ملت در مقابل دشمن است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با اشاره به اینکه در لحظه سرنوشت سازی قرار داریم، ادامه داد: در سالیان گذشته شاهد بودیم که برخی از روئسای جمهور با عملکرد ضعیف خود مایه بی اعتمادی مردم نسبت به نظام شدند بنابراین رئیس جمهور و جایگاه آن بسیار مهم است که باید در این انتخابات پرچم راه انقلاب اسلامی و کشورمان را به دست فردی صالح بسپاریم.

این استاد دانشگاه، ویژگی‌های یک کاندید اصلح را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود خط مشی و چند ویژگی فرد اصلح را برشمردند که اولین خط مشی ایشان انتخابات حداکثری است بنابراین همه باید در میدان باشند تا دشمنان روسیاه شوند و اکنون در بین کاندیدا‌های این دوره از انتخابات ریاست جمهوری از طیف‌های مختلف سیاسی حضور دارند که این نکته هنر انقلاب اسلامی و درایت رهبر معظم انقلاب است.

سردار کوشکی دومین خط مشی رهبر معظم انقلاب در انتخابات را انتخاب اصلح عنوان کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود فرمودند که اصلح چند ویژگی دارد که اعتقاد کامل به انقلاب اسلامی، کارآمدی، تخصص، کارآمدی و خستگی ناپذیری از جمله این ویژگی‌ها است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس تصریح کرد: کارآمدی دو ویژگی اساسی دارد که استفاده از امکانات باتوجه به موانع و رسیدن به هدف، توانایی و دانایی دیر است بنابراین با فرار روبه جلو و عدم پاسخگویی به عملکرد گذشته نمی‌توان مدعی خدمت به مردم شد.

این مقام مسئول با اشاره به مناظره کاندیدا‌های ریاست جمهوری، گفت: با سخنرانی نمیتوان مشکل مردم را حل کرد و شهید رئیسی با حضور در مراکز مشکل، معضلات را حل می‌کرد بنابراین باید در انتخابات آینده فردی جهادی با سابقه و متخصص را برگزینیم.

وی، اعتقاد به انقلاب اسلامی را قائل بودن به راه شهیدان عنوان کرد و گفت: ادامه راه شهید رئیسی به انتخاب مردم بستگی دارد بنابراین باید فردی معتقد به انقلاب اسلامی انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار