اربعین شهدای خدمت در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد

مراسم اربعین شهدای خدمت، ششم تیرماه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در محل مسجد پیامبر اعظم(ص) پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶ - 26June 2024

اربعین شهدای خدمت در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد

به گزارش  دفاع‌پرس از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر«علی عارفی» مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین شهدای خدمت، اظهار داشت: شهید رئیسی یکی از کسانی بود که عزت اسلامی و عزت ایرانی را در دنیا مطرح کرد.

عارفی افزود: به عنوان مثال ایران و عربستان سال‌ها با هم مشکل داشتند اما در دوران شهید رئیسی این مشکلات رفع شد.

وی افزود: با وجود تبلغات منفی علیه جمهوری اسلامی و ایران با اعلام خبر شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان دنیا تکان خورد و بسیاری از روسای  کشورها با شنیدن خبر ابراز ناراحتی کردند.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی در دوران خدمت خود رئیس جمهور موفقی بودند، اظهار کرد: امیدوارم رئیس جمهور جدید بتواند سیاست‌های داخلی، خارجی، اقتصادی و ... داشته باشد.

وی در ادامه صحبت‌های خود به ویژگی‌های اخلاقی شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: ایشان حتی با مخالفان خودشان هم با نجابت برخورد می‌کردند ایشان دکترای حقوق بودند اما به ایشان مدرک کلاس شش نسبت می دادند، شهید رئیسی حاضر نشد جواب بدهد و هیچ دفاعی از خودش نکرد او وارسته، نجیب، خدوم و انیس با مردم بود.

 به گفته وی شهید رئیسی الگویی برای دیگران خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار