نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مردم در انتخابات باید فرد اصلح را به صورت تخصص‌محور انتخاب کنند

آیت‌الله «شعبانی» گفت: در انتخابات پیش رو باید فرد اصلح را به صورت تخصص‌محور انتخاب کرد، تخصص اقتصادی باید از ویژگی‌های رئیس‌جمهور آینده باشد تا مسیر اقتصادی جامعه در مسیر صحیح قرار گیرد.
کد خبر: ۶۷۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸ - 26June 2024

مردم در انتخابات باید فرد اصلح را به صورت تخصص‌محور انتخاب کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در استان همدان امروز (چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت و نشست با اصناف، بازاریان و معتمدین‌ استان، اظهار داشت: بازار در طول تاریخ در ایجاد فرهنگ برای محافظت از هنجارها و ارزش‌های جامعه نقش مؤثری داشته و یکی از اضلاع مهم جامعه است.

وی با تاکید بر مشارکت در انتخابات افزود: در انتخابات پیش رو باید فرد اصلح را به صورت تخصص‌محور انتخاب کرد، تخصص اقتصادی باید از ویژگی‌های رئیس‌جمهور آینده باشد تا مسیر اقتصادی جامعه در مسیر صحیح قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: مردم با بررسی و تحقیق، شخصی را برای جایگاه ریاست‌جمهوری انتخاب کنند که توانایی به حرکت درآوردن چرخ‌های اقتصاد را دارد.

وی در بخشی دیگر از سخنانش به نقش اسلام در جهش علم پرداخت و متذکر شد: اسلام در ایران جهش علمی ایجاد کرد و دانشمندان و نخبگان بسیاری همچون ابوعلی‌سینا پس از اسلام به جهان معرفی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار