مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری گردهمایی اساتید درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ خواست خدایی از برگزاری گردهمایی معاونین آموزشی و اساتید علوم و معارف دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
کد خبر: ۶۷۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸ - 26June 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست هماهنگی برگزاری گردهمایی معاونین آموزشی دانشگاه‌ها و اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت با حضور سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد و کارکنان این اداره‌کل برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تبریک عید غدیر خم، اظهار داشت: عید امسال متفاوت از سال‌های گذشته بود به این دلیل که با حضور پرشور و باشکوه مردم برگزار شد.
 
سرهنگ خواست خدایی افزود: گردهمایی معاونین آموزشی و اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت برای اولین بار در استان (یکشنبه) ۱۰ تیرماه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.
 
برگزاری گردهمایی اساتید درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت در کهگیلویه و بویراحمد
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر روی تبیین دفاع مقدس تاکید دارند، عنوان کرد: در بیان حقایق و شفاف سازی و تبین واقعی دفاع مقدس، یکی از ظرفیت‌ها درس دفاع مقدس می‌باشد.
 
وی در ادامه این نشست با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و شهادت شهید آیت‌الله «سید محمد بهشتی» و ۷۲ تن از یاران انقلاب اسلامی و با بیان اینکه شهید بهشتی بنا به فرموده امام خمینی (ره) به تنهایی یک ملت برای تمام ملت بود، گفت: وی در جریان انقلاب و استقرار پایه‌های نظام جمهوری اسلامی در ایران، نقش مهمی داشت و از یاوران اصلی حضرت امام خمینی (ره) بود.
 
سرهنگ خواست به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و یادآور شد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری هر چقدر  رأی و مشارکت پر رنگ باشد توطئه‌های دشمنان کم رنگ‌تر می‌شود. پس مشارکت حداکثری در صحنه انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار