استاندار همدان:

انتخاب فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور باعث اقتدار دیپلماتیک کشور خواهد شد

«قاسمی‌فرزاد» با بیان اینکه انتخاب فرد اصلح به عنوان ریاست‌جمهوری با رأی حداکثری توسط مردم شریف ایران‌اسلامی، باعث اقتدار دیپلماتیک خواهد شد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ویژگیهای فرد اصلح را بیان فرمودند و در نهایت انتخاب توسط مردم شریف انجام خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹ - 26June 2024

انتخاب فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور باعث اقتدار دیپلماتیک کشور خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان،« علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار  همدان امروز (چهارشنبه) در نشست با فرهنگیان استان، اظهار داشت: فرهنگیان و معلمان هدایت‌گران نسل آینده هستند و آینده‌سازان ایران اسلامی را تربیت می‌کنند.

وی افزود: دولت مردمی  در مدت ۳۳ ماه به ریاست شهید رئیسی که عمر پُر خیر و برکت خود را در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی سپری کرد، در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، ديپلماتيک و ديگر عرصه‌ها منشأ اثر خیر بود.

استاندار همدان تصریح کرد: خویشتن‌داری شهید رئیسی مثال‌زدنی بود و به رغم تمام فشارها و قضاوت‌های نابجا، ایشان در مسیر خدمت‌رسانی با قوت حرکت می‌کردند. یادگاری‌ها و اقدامات ماندگار بسیاری از دولت مردمی در استان همدان به جای مانده است.

وی یادآور شد: در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری در هشتم تیرماه فرهنگیان عزیز، تواصی به حق و اثر مشارکت‌حداکثری را در بین اقشار مختلف تبیین کنند.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: مردم شریف ایران اسلامی همچنان که در پای صندوق‌های رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری حضور پرشور داشتند؛ در هشتم تیرماه نیز دشمنان را مأیوس و ناامید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه انتخاب فرد اصلح به عنوان ریاست‌جمهوری با رأی حداکثری توسط مردم شریف ایران‌اسلامی، باعث اقتدار دیپلماتیک خواهد شد، متذکر شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ویژگیهای فرد اصلح را بیان فرمودند و در نهایت انتخاب توسط مردم شریف انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار