دعوت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان از مردم برای حضور در انتخابات

سرهنگ پاسدار «حبیبی» در پیامی از آحاد مختلف مردم شریف و ولایتمدار استان گیلان برای حضور باشکوه در انتخابات پیش رو دعوت کرد.
کد خبر: ۶۷۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰ - 26June 2024

دعوت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان از مردم برای حضور در انتخاباتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ پاسدار «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در پیامی از آحاد مختلف مردم شریف و ولایتمدار استان گیلان برای حضور باشکوه در انتخابات پیش رو دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمومنین علی علیه السلام و اولاده المعصومین علیهم السلام

با سلام و تبریک و شادباش دهه امامت و ولایت و آرزوی علو درجات برای ارواح مطهر شهدا و امام شهیدان و خادم جمهور رئیس جمهور شهیدمان و همراهانش در پرواز اردیبهشت، اینجانب ضمن تاکید بر فرمایشات رهبر عزیزتر از جانمان امام خامنه‌ای که در روز عید غدیر فرمودند: یکی از ابعادقوی شدن، همین بُعد حضور مردم در میدان سیاست و میدان انتخابات است که این هم نشانه‌ی قوت است، پس هرکسی که علاقه‌مند به ایران قوی است در این انتخابات بایستی شرکت کند و هرکسی معتقد به لزوم حمایت از نظام جمهوری اسلامی است بایستی به صورت مضاعف اهتمام داشته باشد.

 از آحاد مختلف مردم شریف استان گیلان، بویژه خاندان معظم و معزز شهدا و ایثارگران و جانبازان و آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس و مقاومت درخواست دارم ضمن حضور باشکوه و عزتمندانه و انتخاب فرد اصلح براساس شاخص‌های موکد و مورد توجه رهبری عزیزمان از همه علاقمندان به ایران عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز  دعوت به عمل آورده تا در این حماسه باشکوه شرکت متعهدانه داشته باشند.

انشاءالله با حضور مقتدرانه و معنی‌دار دراین عرصه  ارزشمند ضمن میثاق مجدد با آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی و شهدا مقدمه‌ساز جامعه تمدن اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار