فرمانده سپاه کربلا:

بهترین مصداق برای شخص اصلح ریاست جمهوری، رئیس جمهور شهید است

سردار «مسلمی» به ملاک‌های شخص اصلح به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بهترین مصداق برای شخص اصلح ریاست جمهوری، رئیس جمهور شهید است.
کد خبر: ۶۷۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳ - 26June 2024

بهترین مصداق برای شخص اصلح ریاست جمهوری، رئیس جمهور شهید استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، نشست صمیمی سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز با جمعی از مدیران کارخانجات، کارفرمایان و نمایندگان تشکل‌های کارگری استان مازندران با محوریت تبیین مشارکت حداکثری در انتخابات به همت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان برگزار شد.

این نشست با حضور مسئولین بسیج کارگری، کارفرمایان و نمایندگان تشکل‌های کارگری سراسر استان به صورت ارتباط زنده تصویری نیز همراه بود.

فرمانده سپاه کربلا در این نشست گفت: جامعه هدف بسیج کارگری، کارفرمایان و تشکل‌های کارگری سراسر استان، بسیار بزرگ است که می‌بایست برای شرکت در انتخابات هدایت شوند.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی که انتخابات باعث قدرت ایران می‌شود و معادلات بین المللی را برهم می‌زند، افزود: اگر این انتخابات با حضور و مشارکت حداکثری برگزار شود موجبات برطرف شدن یکی از محدودیت‌هایی که در زمینه پولی و ارزی و روابط تجاری را داریم، مهیا می‌کند که تاثیر مهمی هم با کار شما بزرگواران دارد.

سردار مسلمی با اشاره به اینکه میزان، رای ملت است، تصریح کرد: هر شش نفری که در صحنه انتخابات آمدند، برای ما یک میزان هستند به این جهت که شورای نگهبان آنها را تایید کرده است.

وی به ملاک‌های شخص اصلح به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: بهترین مصداق برای شخص اصلح ریاست جمهوری، رئیس جمهور شهید است و در کلام رهبر انقلاب هم بوده است. شخصی که در خلقیات، منش، سلوک و در رفتارش نزدیک‌تر به رئیس جمهور شهید بوده، آن نفر اصلح‌تر است و حال آنکه هر کسی می‌تواند برداشتی داشته باشد.

سردار مسلمی بیان کرد: در مردم سالاری دینی اصلا سزاوار ایران عزیز نیست که ما برای مردم انتخاب کنیم، مردم خودشان انتخاب می‌کنند، سپاه هیچ وقت خودش را هزینه افراد، جریان و احزاب نمی‌کند بلکه هزینه اسلام و انقلاب می‌شود و هر عزیزی انتخاب مردم باشد و نامش از صندوق‌ها بیرون بیاید ما همچون دولت گذشته کمک خواهیم کرد تا چرخه اقتصاد، چرخه سیاسی، چرخه فرهنگی و ... بچرخد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز از همه واجب‌تر مشارکت است و بدانید که یک رای هم یک رای است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار