رییس بسیج رسانه کرمانشاه:

انتخابات به صرفه‌ترین راه برای اصلاح مشکلات و رفع معایب کشور است

«صحرایی» گفت: انتخابات به عنوان یکی از فصل‌های مهم و تاریخی کشور راحت‌ترین و به صرفه‌ترین راه برای اصلاح مشکلات و رفع معایب است.
کد خبر: ۶۷۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰ - 27June 2024

انتخابات به صرفه‌ترین راه برای اصلاح مشکلات و رفع معایب کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمد هادی صحرایی» رییس بسیج رسانه استان کرمانشاه شامگاه (چهارشنبه) در جمع هنرمندان و جمعی از فعالان مطبوعات شهرستان قصرشیرین با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات، اظهار داشت: اگر ما به هریک از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رأی بدهیم در واقع رأی به جمهوری اسلامی و آینده است اما باید از بین نامزدها خوبترین و اصلح ترین را انتخاب کنیم.

وی بیان کرد: اگر سعی کنیم بهترین را انتخاب کنیم نشان دهنده عقل و شخصیت ماست زیرا اکنون مملکت در شرایط خاصی بوده و از سختی های دهه ۹۰ عبور کرده ایم و به همت دولت سیزدهم از نظر اقتصادی، فرهنگی، نظامی و اقتدار امنیتی در کشور اتفاقات خوبی رخ داده است.

رییس بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است، ادامه داد: شهید رئیسی سه سال تلاش مجاهدانه، خالص و صادقانه انجام داد، دیپلماسی موفقی داشت و به فرموده رهبر معظم انقلاب، خستگی‌ناپذیر بود.

صحرایی گفت: انتخابات به عنوان یکی از فصل‌های مهم و تاریخی کشور راحت‌ترین و به صرفه‌ترین راه برای اصلاح مشکلات و رفع معایب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار