سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان:

از فرصت باقی مانده برای تبلیغ حضور حداکثری در انتخابات استفاده کنیم

انصاری پور ضمن اشاره به نقش اساسی و حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: از فرصت باقی مانده برای تبلیغ حضور حداکثری در انتخابات استفاده کنیم.
کد خبر: ۶۷۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹ - 27June 2024

از فرصت باقی مانده برای تبلیغ حضور حداکثری در انتخابات استفاده کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «محمد انصاری‌پور» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در جمع ایثارگران و معتمدین معین بنیاد شهید استان اصفهان ضمن تبریک ولادت امام موسی کاظم(ع)، گرامیداشت یاد و خاطر امام عظیم الشان، شهدای هفت تیر و شهدای خدمت اظهار داشت: کسی که همتش خدمت به مردم باشد در نهایت عاقبت بخیر و آن تشییع عظیم برای او برگزار می‌شود.

انصاری پور معتمدین معین را واسط و پل ارتباطی بسیار مهمی بین جامعه معزز ایثارگری و بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و تصریح کرد: این ارتباط یکی از عناصر مهم توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که امروز راس آن تبلیغ برای مشارکت حداکثری مردم بویژه جامعه معظم ایثارگری در انتخابات است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان هدف برگزاری از نشست معتمدین معین را بصیرت افزایی و تبیین انتخابات عنوان کرد و خاطرنشان نمود: حضور شما در کنار مردم ایران اسلامی منجر به حماسه میلیونی مردم پای صندوقهای رای می‌شود که مسیر کشور را برای فتح قله های پیروزی هموار می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار