معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی

۲۰ هزار نفر امنیت انتخابات در خراسان رضوی را تامین می‌کنند

زهدی گفت: ۲۰ هزار نفر در قالب نیروهای مراقبت از صندوق‌های رای تحت سه لایه، تامین امنیت انتخابات را در خراسان رضوی بر عهده دارند.
کد خبر: ۶۷۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳ - 27June 2024

۲۰ هزار نفر امنیت انتخابات در خراسان رضوی را تامین می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «محمد زهدی» معاون امنیتی و انتظامی استاندار خراسان رضوی در برنامه استودیو انتخابات اظهار داشت: روز جمعه هشتم تیر حماسه بزرگ دیگری توسط مردم خوب ایران اسلامی رقم خواهد خورد و آن هم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

وی افزود: به لحاظ موضوعات امنیتی، خوشبختانه هیچ مشکلی تاکنون نداشته و نداریم. بر این اساس؛ چهار رکن اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقوله انتخابات مورد توجه قرار داد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی به وظایف خود آگاه و توجیه شده‌اند، ادامه داد: ۲۰ هزار نفر در قالب نیروهای مراقبت از صندوق‌های رای تحت سه لایه، تامین امنیت انتخابات را در خراسان رضوی بر عهده دارند.

زهدی با تاکید بر اینکه هیچ مشکل امنیتی در سطح استان وجود ندارد و همه چیز مهیای برگزاری انتخابات است، تصریح کرد: برابر قانون، رأی‌گیری در فضای روباز و مکان غیرقابل‌ کنترل، ممنوع اعلام شده است.

وی با بیان اینکه برای کل استان خراسان رضوی اطلس امنیتی پیش‌بینی شده، تصریح کرد: شرایط امنیتی هر شهرستان مشخص است و بنابر آن، اقدامات اطلاعاتی و امنیتی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار