نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

شهادت در راه خدمت یکی از بالاترین مقامی است که خداوند به انسان می‌دهد

حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم در دیدار با خانواده شهید خدمت سرتیپ دوم خلبان محسن دریانوش، گفت: شهدا جایگاه والای نزد خداوند دارند و در راه خدمت به مردم شهید شدن یکی از والاترین مقام هست.
کد خبر: ۶۷۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱ - 27June 2024

شهادت در راه خدمت یکی از بالاترین مقامی است که خداوند به انسان می‌دهد

به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت الاسلام «سید رمضان موسوی‌مقدم» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثار گران کشور با در منزل پدری شهید خدمت سرتیپ دوم خلبان «محسن دریانوش» اظهار داشت: شهدا جایگاه والای نزد خداوند دارند و در راه خدمت به مردم شهید شدن یکی از والاترین مقام هست.

 وی افزود : یکی از راز و رمز مقبولیت شهدا نزد خدا جایگاهی است که شهدا نزد مردم دارند و این جایگاه در تشییع جنازه شهدا دیده شده است 

 حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم گفت: شهدای خدمت افرادی بودند که در دوران خدمت هم نزد خداوند و هم مردم مقبول بودند و هم بعد شهادت شان این مقبولیت چندین برابر شد 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید ادامه داد: تشییع بی نظیر شهدای خدمت زبان زد عام و خاص بود و نشان داد مردم پشتی بان این نظام و لایت هستند.

همچنین «محمد انصاری پور» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این دیدار، ادای احترام به مقام شهدا و تکریم خانواده های ایشان را اولویت برنامه های بنیاد عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش جهادی و صادقانه برای خدمت به مردم از آرمان های انقلاب، حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدر است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار