دعوت نماینده ولی فقیه در فارس از مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری

در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه، ۸ تیرماه؛ آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برای دعوت از حضور مردم پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۷۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸ - 27June 2024
دعوت نماینده ولی فقیه در فارس از مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوریبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه، ۸ تیرماه؛ آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز پیامی صادر کرد.
 
در این پیام آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
ملت شریف ایران در طول ۴۵ سال گذشته پس از انقلاب اسلامی همیشه ثابت کرده‌اند که بهترین تصمیم‌ها و حضور در صحنه را برای تثبیت اساس نظام جمهوری اسلامی گرفته و می‌گیرد، از این جهت نیاز به یادآوری نیست که برنامه انتخابات روز هشتم تیرماه هم از صحنه‌های مهم حماسه‌سازی ملت ایران خواهد بود.
 
ولی از باب اینکه «وَذَکِّرْ فَإِنَّ الذِّکْرَی تَنْفَعُ الْمُؤْمِنِینَ» (آیه ۵۵ سوره ذاریات) می‌خواهم از همه عزیزانی که به نوعی سخن بنده به گوش آنها می‌رسد خواهش کنم که با جدیت و زمینه‌سازی و ایجاد آمادگی مناسب برای خود، خانواده، دوستان و اطرافیان همان طوری که رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی فرمودند ان‌شاءالله زمینه یک حضور جدی حداکثری در صحنه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را برای ملت ایران فراهم کنند.
 
امیدواریم نتیجه این انتخابات، هم از حیث حضور حداکثری و هم از حیث انتخاب اصلح آن چیزی باشد که چشم مردم ما را روشن کند و سعادت، رفاه و خیر دنیا و آخرت آنها را تامین کند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار