استاندار اصفهان:

تلاش‌های محاهدانه دستگاه قضایی در مسیر تحقق عدالت نشان از صلابت این مجموعه است

«مرتضوی» با صدور پیامی ضمن کرامی‌داشت هفتم تیرماه و هفته قوه قضاییه خاطر نشان کرد: تلاش های مستمر و مجاهدانه در مسیر عدالت گستری و احقاق حقوق فردی و جمعی در ساحت قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران نشان از صلابت و دوراندیشی کلیه خادمان این قوه ازجمله قضات، مدیران و کارکنان فهیم شاغل در آن دارد.
کد خبر: ۶۷۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴ - 27June 2024

تلاش‌های محاهدانه دستگاه قضایی در مسیر تحقق عدالت نشان از صلابت این مجموعه استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «سیدرضا مرتضوی» استاندار اصفهان به مناسبت هفتم تیرماه روز قوه قضائیه پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنِ الْحُکْمُ إِلَّا لِلَّهِ یَقُصُّ الْحَقَّ وَ هُوَ خَیْرُ الْفاصِلِینَ (آیه ۵۷، سوره انعام)

هفتم تیرماه یادآور وقوع فاجعه جانگداز شهادت شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر بیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و همراهان ثابت قدم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به دست دشمنان پلید مردم ایران اسلامی است که به حکم تجلیل از مقام شامخ شهید آیت الله دکتر بهشتی، آن معمار فاضل دستگاه قضایی جمهوری اسلامی بعنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

قوه قضاییه یکی از ارکان راهبردی نظام اسلامی است که کار کرد آن، تأثیر مستقیم، بسزا و هم افزایی بر سایر ارکان دیگر نظام ایفا می نماید.

این قوه به مدد برخورداری از حضور نیروهای فاضل، متعهد و جهادی، همواره با اقتدار درچارچوب شریعت با رعایت موازین قسط و عدل اسلامی در راستای تحقق عدالت و گسترش چتر امنیت در جامعه نهایت تلاش خود را بکار می بندد و با پاسداری از نص صریح قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و صیانت از آرمان های رفیع انقلاب اسلامی عهده‌دار می باشد.

بی گمان تلاش های مستمر و مجاهدانه در مسیر عدالت گستری و احقاق حقوق فردی و جمعی در ساحت قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران نشان از صلابت و دوراندیشی کلیه خادمان این قوه ازجمله قضات، مدیران و کارکنان فهیم شاغل در آن دارد.

نامگذاری هفته قوه قضائیه، فرصتی مغتنم برای تکریم از تلاشگران دلسوز، خدوم و متعهد عرصه قضا و عدالت گستری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام این حوزه و نیز تبیین جایگاه مهم و خطیر دستگاه قضایی در حوزه همگانی کشور است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر آیت الله دکتر سید محمدحسینی بهشتی(ره) و ۷۲ تن از اسوه های ممتاز مردمداری و قانون مداری، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و فاضل شاغل در این قوه، خاصه کلیه کارکنان آن در استان شهید پرور اصفهان که با نهایت اقتدار و خلوص در امر پیشگیری از جرم، برخورد قاطع با متخلفان و قانون شکنان و حرکت به سمت جامعه ای امن و سالم، مساعی خود را به کار گرفته اند، تبریک و تهنیت گفته و از صمیم قلب عزت، موفقیت و تاییدات روزافزون الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای ایشان مسئلت می نمایم.

سیدرضا مرتضوی

استاندار اصفهان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار