جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

انتخابات فرصتی برای مشارکت مردم برای حرکت در مسیر پیشرفت کشور است

امیر خلیل‌آبادی گفت: انتخابات فرصتی برای مردم است تا در پیشرفت، توسعه و آبادانی کشور خود مشارکت داشته باشند.
کد خبر: ۶۷۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲ - 27June 2024

انتخابات فرصتی برای مشارکت مردم برای حرکت در مسیر پیشرفت کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم «علی خلیل‌آبادی» جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در مراسم اربعین شهدای خدمت که با حضور کارکنان وظیفه این منطقه در مشهد برگزار شد، با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو ضامن تداوم حرکت توفنده انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، مقبولیت نظام را به نمایش می‌گذارد و این نشان‌دهنده آن است که ملت ایران همیشه و همه جا پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند.

وی افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات می‌تواند نمادی از وحدت و انسجام مردم در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.
جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش انتخابات پرشور را مظهر اقتدار ملی دانست و تصریح کرد: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی، در تعیین سرنوشت خود نقش دارند و در انتخاب کسی که مسیر آینده کشور را رقم خواهد زد، مشارکت می‌کنند.

امیر خلیل‌آبادی با تاکید بر اینکه حضور همه‌جانبه مردم در انتخابات، نشان از تعهد و وفاداری ملت به نظام کشور دارد، گفت: انتخابات پرشور، تلفیقی از وحدت و انسجام ملی است و نشان می‌دهد که مردم با تعهد و وفاداری خود نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران، در برابر هرگونه تهدیدی می‌ایستند و از آن دفاع می‌کنند.

وی، رأی تک‌تک مردم را در تعیین فردی اصلح برای رئیس جمهوری مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی باید با انتخابی آگاهانه و برگزیدن فردی که در امانت‌داری، خستگی‌ناپذیری و مردمی بودن شبیه به شهید آیت‌الله رئیسی است در جهت تحقق ایران قوی گام بردارند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در ادامه به تبیین شخصیت والا و خدمات ارزشمند شهید آیت‌الله رئیسی پرداخت و ابراز داشت: شهید رئیسی نمونه بارز یک خادم مخلص و مردمدار بود.

امیر خلیل‌آبادی با تاکید بر اینکه شهید آیت‌الله رئیسی اقدامات شایسته‌ای را در مدت زمان مسئولیتش انجام داد، ابراز داشت: اقدامات شهید جمهور نشان دهنده ولایتمداری و اعتقاد او در تبعیت از ولایت فقیه بود.

حاضران در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای خدمت، یاد و خاطره این شهیدان والا مقام را گرامی و با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار