مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

حضور در انتخابات تقویت قدرت بازدارندگی کشور را در پی دارد

 سردار «اسلامی» با بیان اینکه حضور در انتخابات تداوم راه شهدا است، گفت:حضور و مشارکت مردم نقش مهمی در تحقق امنیت ملی و ایران سربلند و تقویت قدرت بازدارندگی کشور دارد.
کد خبر: ۶۷۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳ - 27June 2024

حضور در انتخابات تداوم راه شهدا است حضور در انتخابات تقویت قدرت بازدارندگی کشور را در پی داردسردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز اظهارداشت: حضور پرشور مردم در انتخابات، در افزایش اعتبار و قدرت عمومی کشور نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات یک تکلیف است، افزود: فارغ از هر دیدگاه و گرایش سیاسی هر کس که دل در گرو سربلندی ایران اسلامی دارد، بدون تردید حضور در انتخابات را یک تکلیف و وظیفه شرعی و ملی برای خود خواهد دانست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، خاطرنشان کرد: حضور در این دوره از انتخابات ضمن اینکه یک تکلیف دینی و ملی است، ادای دین نسبت به شهدای خدمت است و امیدوارم مردم در این دوره از انتخابات ضمن انتخاب فرد اصلح که ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشد، حماسه‌ای دیگر در جهت تحقق ایران سربلند خلق کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار