مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه شیراز:

ضامن تحقق آرمان‌های جامعه یقینا انتخاب اصلح خواهد بود

حجت‌الاسلام والمسلمین «نیکخو» با تأکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، انتخاب فردی شایسته، متعهد و کارآمد در مسند قدرت را ضامن تحقق اهداف و آرمان‌های یک جامعه دانست.
کد خبر: ۶۷۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵ - 27June 2024
ضامن تحقق آرمان‌های جامعه یقینا انتخاب اصلح خواهد بودبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سجاد نیکخو» مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه شیراز امروز در نشست نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شیراز با بیان اینکه انتخابات، تجلی مردم‌سالاری است، گفت: با توجه به پیشرفت‌های فرهنگی در هر جامعه، دو عنصر اساسی نقش حیاتی در رقم خوردن آینده‌ای روشن برای هر کشور ایفا می‌کند که در بحث انتخابات مشارکت در جامعه و انتخاب فرد اصلح مهم‌ترین موضوع به شمار می‌رود.
 
وی با بیان اینکه انتخاب فردی شایسته، متعهد و کارآمد در مسند قدرت، ضامن تحقق اهداف و آرمان‌های یک جامعه است، افزود: به تدبیر دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها سلسله نشست‌های تخصصی با محوریت «انتخاب اصلح»، با حضور ابراهیم متقی، رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران (کارشناس میزگرد سیاسی نامزد‌های انتخاباتی) ویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه سلسله نشست‌های تخصصی در دانشگاه شیراز برگزار شد.
 
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه شیراز با تأکید بر اینکه ارتباط عمیقی بین مشارکت در جامعه و انتخاب فرد اصلح وجود دارد، اظهار کرد: جامعه‌ای که در آن مشارکت حداکثری وجود داشته باشد، از بلوغ فکری و سیاسی بالایی برخوردار است و به‌دنبال انتخاب فردی اصلح برای اداره امور خود خواهد بود.
 
به گفته این عضو هیئت‌علمی دانشگاه شیراز، در این نشست‌ها پرسش و پاسخ‌هایی با موضوع چرایی انتخاب فردی شایسته، مطرح شد که بتوانیم در انتخابات پیش رو، جامعه دانشگاهی را نسبت به اهمیت انتخاب فرد اصلح آگاه کنیم.
 
نیکخو تأکید کرد: فرد اصلح کسی است که درد جامعه را بشناسد، در پی رفع مشکلات مردم باشد و در زمینه پیشرفت و آبادانی کشور گام بردارد و بتواند مانند شهید جمهور برای رفع مشکلات کشور اثرگذار باشد.
 
وی در پایان سخنان خود اضافه کرد: هریک از ما به‌عنوان عضوی از این جامعه، وظیفه داریم در زمینه تقویت این دو رکن اساسی مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح تلاش کنیم، جامعه را به سمت توسعه بلوغ فکری و سیاسی هدایت کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار