مسئول بانوان پیشکسوت دفاع مقدس استان البرز:

بانوان البرزی همچون دوران دفاع مقدس در انتخابات حماسه آفرینی کنند

«کبری صفری» با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، گفت:بانوان البرزی همچون دوران دفاع مقدس که در پشت جبهه‌ها حماسه آفرینی کردند در سنگر انتخابات نیز باید حماسه‌ای نوین خلق کنند.
کد خبر: ۶۷۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹ - 27June 2024

بانوان البرزی همچون دوران دفاع مقدس در انتخابات حماسه آفرینی کنند«کبری صفری» مسئول بانوان پیشکسوت دفاع مقدس استان البرز در گفت‌و گو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز با اشاره به اهمیت حضور اقشار مختلف جامعه به ویژه بانوان در انتخابات، اظهار داشت: بانوان با بصیرت انقلابی همواره می‌تواند در هر جامعه‌ای اثر گذار باشد و حضور او در انتخابات می‌تواند سایر اقشار دیگر را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

وی با بیان اینکه دشمنان از هیبت زن مومن مسلمان می‌هراسند و به همین سبب در صدد بی هویت کردن او هستند، افزود: مادامی که زن مسلمان از حجاب و بصیرت انقلابی بهره ببرد می‌تواند در سطح عالم تاثیر گذار باشد و دشمنان این مسأله را برنمی تابند.

صفری با اشاره به اینکه بانوان باید با حضور حداکثری در انتخابات همانند دفاع مقدس بستر ساز تحقق ایران قوی شوند، خاطرنشان کرد: انتخاب فرد اصلح و حضور حداکثری دو وظیفه مهم شرعی و ملی پیش روی ما در برابر انتخاب پیش رو است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار