فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

مشارکت بالا اصلی‌ترین اثرش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است

عمو مهدی گفت: مشارکت بالا اصلی‌ترین اثرش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها است و و انتخاب خوب تکمیل کننده این اقتدار و عامل تثبیت آن در تمام عرصه‌هاست.
کد خبر: ۶۷۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹ - 27June 2024

مشارکت بالا اصلی‌ترین اثرش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار «مرتضی عمومهدی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی روز گذشته در همایش جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان مرکزی در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان اراک با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید دارند نخست مشارکت بالا و در گام بعدی انتخاب خوب، بایستی در اولویت همه مردم باشد.

وی با تاکید بر اینکه هر برگ رأی عزت، اقتدار و صلابت کشور را در بین دیگر کشورها بالا می‌برد، افزود: مشارکت بالا اصلی‌ترین اثرش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها است و و انتخاب خوب تکمیل کننده این اقتدار و عامل تثبیت آن در تمام عرصه‌هاست. 

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: مشارکت بالا در انتخابات سبب می‌شود زبان کسانی که در کشورهای خارجی در باره کشور ما قضاوت می‌کنند و 170 شبکه فارسی زبان خارجی را برای انتقاد کشور ما فعال کرده‌اند، کوتاه شود و نمی‌توانند ملت ایران را زیر سؤال ببرند بنابراین باید روی بحث مشارکت کار شود تا دشمن شاد نشود.

سردار عمومهدی ادامه داد: برخی از افراد نسبت به انتخابات بی‌تقاوتی و تنبلی می‌کنند و شاید بگویند یک‌ برگ‌ رای ما چه اثری دارد اما آنها باید بدانند که ارزش و اثر یک‌ برگ رای از اثر موشک‌های بالستیک که‌ در شب عملیات «وعده صادق» به قلب اسرائیل وارد شد، هم بیشتر است.

وی به بیان ویژگی‌های فرد اصلح از دیدگاه رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: معظم له در این زمینه اصلح را کسی معرفی کردند که به مبانی انقلاب و ارزش‌های کشور پایند، کارآمد و شب و روز نشناسد، توانایی انجام کار داشته باشد و از عناصر خوب به عنوان وزرا و استاندار استفاده کند.

فرمانده سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه هر یک از ما بایستی در دعوت از دیگران به پای صندوق‌های رأی نقش آفرین باشیم، خاطرنشان کرد: اگر رئیس جمهوری داشته باشیم که به‌جای استفاده از ظرفیت درونی از ابرقدرت‌ها استفاده کند، سبب می‌شود منابع انسانی کشور و منابع خدادادی مورد توجه قرار نگیرد، بنابراین باید بدنبال کسی باشیم که مانند شهید جمهور آیت الله رئیسی، خدوم، مردمی، ولایتمدار و در مسیر ولایت حرکت کند و برای خدمت به مردم خستگی‌ناپذیر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار