دعوت جمعی از خانواده‌های شهدا برای حضور پرشور در انتخابات

جمعی از خانواده‌های شهدا ضمن بیان ویژگی‌های کاندیدای اصلح از عموم مردم خواستند تا با حضور در پای صندوق‌های رأی انقلاب را بیمه کنند.
کد خبر: ۶۷۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶ - 27June 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «فائزه بنی‌حسن» همسر شهید مدافع حرم «سعید کریمی» ضمن دعوت مردم به انتخابات اظهار داشت: من به عنوان شخصی کوچک چند جمله‌ای در غم فقدان شهید رئیسی عزیز می‌گویم. حضرت آقا در پیام تسلیت خودشان تاکید کردند که ایشان خستگی نمی‌شناخت و من همان لحظه به یاد همسر شهیدم سعید کریمی و تمام شهدای دیگری که با سبک زندگی‌شان آشنا هستم، افتادم. به خصوص در طول مدتی که با دیگر خانواده شهدا ارتباط داشتم همه یک نقطه مشترک داشتیم و آن این بود که همه‌شان در عرصه‌ای که بودند تلاش می‌کردند و سختکوشی به تمام معنا داشتند و این در همسرم شهید سعید کریمی هم خیلی پررنگ بود. ایشان بسیار سختکوش بودند و تلاش می‌کردند و به عبارتی می‌دویدند برای اینکه تاثیرگذار باشند و کاری کنند و این نشان می‌دهد که شهید رئیسی واقعاً شهیدگونه زندگی کردند. آقا فرمودند که دلم برای شهید رئیسی سوخت. شهید رئیسی در مواجهه با زخم زبان‌ها و نادیده گرفتن کار‌های خوبش به خاطر تقوا و مصلحت نظام جمهوری اسلامی سکوت می‌کردند و این باعث سوختن دل ما می‌شد و با شهادت و فقدان ایشان این سوختن و ناراحتی ما را به درجه بالاتر رسید.

دعوت جمعی از خانواده‌های شهدا برای حضور پرشور در انتخابات

من و آقا سعید به شهید رئیسی رأی دادیم. امروز هم باید مواظب باشیم با انتخاب نادرست خون شهدا را پایمال نکنیم. قطعا اگر بودند کار‌های بزرگی می‌توانستند انجام دهند، اما الان خونشان تأثیرگذاری بیشتری دارد و جریان‌ساز خواهد شد و وظیفه ما است که زندگی شهدا را الگو قرار دهیم. باید ببینیم شهدا چگونه زندگی کردند. همه شهدا اگر این برهه از زمان بودند اولین کاری که می‌کردند شرکت در انتخابات پیش رو بود. اگر می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید راهشان را ادامه دهیم و همه ما با حضور حداکثری در انتخابات ثابت می‌کنیم که پای خون شهیدان هستیم و ان شاء الله یک رئیس جمهور اصلح را انتخاب کنیم و همه ما یک دین داریم که کسی را جای شهید رئیسی قرار بدهیم که شبیه‌ترین فرد به ایشان باشد و ان شاء الله با مردم شریف ایران این کار را انجام خواهند داد و به اصلح رأی خواهند داد.

همسر شهید مدافع حرم علی آقازاده نژاد

نفیسه کرمانی همسر شهید مدافع حرم علی آقازاده نژاد گفت: در انتخابات سال ۱۴۰۰ که آقای رئیسی رئیس جمهور شدند حقیقتاً خیال ما راحت شد که رئیس جمهور انقلابی و دلسوز و پرکار روی کار آمدند و به خاطر سوء مدیریت و بی‌مسئولیتی رئیس جمهور قبل از ایشان که امور کشور را در یک شرایط بحرانی قرار داده بود ما امیدوار بودیم آقای رئیسی تأثیرگذار باشند و همان هم شد. رفته رفته اوضاع نابه سامان آن روز‌ها بهتر شد و خدا را شکر این حجم از تورم و بیکاری در مملکت کم شد. آن روز‌ها با یک اطمینان خاطری زندگی می‌کردیم. اخبار را که می‌دیدم مدام از سفر‌های استانی رئیس جمهور، باز شدن کارخانه‌های تعطیل، ارتباطات با کشور‌های همسایه، افزایش فروش نفت و خیلی خبر‌های خوب دیگر می‌شنیدیم واقعاً برای ما امیدوار کننده بود. از طرفی هم کاملاً حس می‌کردیم که شهید رئیسی در کنار رهبر و یار و غمخوار ایشان هستند و امور کشور را به بهترین شکل پیش می‌ببرند. متأسفانه ۳۰ اردیبهشت که خبر سقوط بالگرد ایشان را شنیدم خیلی ناراحت شدم و نمی‌خواستم باور کنم برای ایشان حادثه‌ای رخ داده است. متأسفانه روزی که خبر قطعی شهادت ایشان اعلام شد خیلی روز سختی برای من بود و داغی بود که بر داغ ما خانواده شهدا اضافه شد و الان که چهل روز که از شهادت شهید رئیسی گذشته جای خالی ایشان را کاملاً احساس می‌کنیم و از یک سو هم نگران نتایج انتخابات هستیم که آیا فردی اصلح که ادامه دهنده راه ایشان باشد روی کار می‌آید یا نه؟‌ای کاش بی‌تفاوت نباشیم نسبت به انتخاب‌مان و حقیقتاً منصفانه نگاه کنیم. یک گروه به راحتی دروغ می‌گوید و تهمت می‌زند و آمار غلط می‌دهد. برای اینکه بخواهد به مسند قدرت برسد هرکاری حاضر است بکند، مردم عزیز ایران خواهش می‌کنم روی انتخاب خودشان فکر کنند و از روی احساس رأی ندهند و کسی را انتخاب کنند که حاضر باشد جانش را برای این نظام و انقلاب فدا کند و دلسوز مردم و محرومین و مستضعفین باشد و در برابر مستکبرین و زورگویان عالم مردانه و با شجاعت بایستند نه اینکه جلوی آنها گردن خم کند به امید ترحمی از آنها، چون آنها اگر احساس و ترحم داشتند در غزه و جای دیگر ظلم و نسل‌کشی و کودک‌کشی نمی‌کردند.‌ای کاش ما در انتخاب‌مان دقت کنیم.

پدر شهید سعید کریمی

حسین کریمی پدر شهید سعید کریمی گفت: آن موقعی که خبر سقوط بالگرد رئیس‌جمهور را شنیدم خیلی ناراحت شدم و خیلی دعا کردم که اتفاقی نیفتاده باشد ولی متأسفانه این اتفاق افتاد و آقای رئیسی به شهادت رسید و واقعا ناراحت شدم. واقعاً رئیس جمهور خوبی داشتیم، مرد فعالی بود، خیلی زحمت کشید و کار کرد. باعث تأسف همه بود که رئیس جمهور اینطور به شهادت رسید. ما دوست داشتیم مدت طولانی‌تر خدمت می‌کرد و امید داشتیم چهار سال بعد هم ایشان باز رئیس جمهور شوند، متأسفانه خواست خدا چیز دیگری بود.

مادر شهید سعید کریمی

مهری کریم‌شاهی مادر شهید سعید کریمی گفت: موقعی که شنیدم شهادت رئیس جمهور را خیلی ناراحت شدم و خیلی گریه کردم و یاد شهادت پسر خودم افتادم. دوست داشتم ایشان زنده بود و بیشتر به اسلام و مملکت خدمت می‌کرد. روحش شاد باشد. مردم دوباره پای صندوق رأی بروند و به اصلح رأی بدهند و انتخاب کنند تا جایگزین خوبی برای شهید رئیسی باشد. ان شاء الله مردم عزیز بروند پای صندوق‌های رأی و بتوانند کسی را انتخاب کنند که مثل شهید رئیسی فعالیت کند و راه ایشان را ادامه دهد.

پدر شهید حسن مختار‌زاده

حجت‌الاسلام علی مختار‌زاده پدر شهید حسن مختار‌زاده از شهدای امنیت گفت: با سلام بر شهدا و امام شهدا. متأسفانه در فقدان رئیس‌جمهور شهیدمان می‌سوزیم و می‌سازیم. شخصیت جامع‌الاطرافی که حواسش به همه چیز بود. مردم‌دار و مردم‌یار بود. یادم نمی‌رود در تشییع پیکر فرزند شهیدم که در اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ به شهادت رسیده بود، در منطقه سعادت آباد در حال برگزاری مراسم شهید بودیم که متوجه شدیم دختر بزرگ شهید رئیسی در حالی که فرزند کوچکش را در بغل داشت و هوا هم خیلی سرد بود، مسافت تشییع را که حدوداً دو سه کیلومتر بود، پیمود و پیام رئیس جمهور عزیز را به ما رساندند که ایشان می‌خواستند در مراسم حضور پیدا کنند ولی به خاطر مشاغلی که داشتند و همچنین مسائل امنیتی نشد که حضور پیدا کنند؛ لذا من را فرستادند و گفتند ان شاء الله در اولین فرصت خدمت شما حاضر می‌شوند. می‌خواهم بگویم که، چون جامع‌الاطراف بود حواسش به همه بود و مسائلی که در کشور اتفاق می‌افتاد و در نتیجه این پیام ایشان به ما تسلی خاطری شد برای خانواده ما. وقتی این شخصیت که به قول حضرت آقا جزو بهترین عناصر زمانه ما بودند. فداکار بودند، عالم بودند، مجاهد بودند و پر تلاش و شبانه روز کار می‌کردند. کارآمد بودند. خادم بودند. خدمت گذار مردم بودند در حالی که ایشان همیشه شبانه روز نمیشناخت و حتی روز جمعه مشغول فعالیت بود.

تا دیروز بعضاً افرادی با ایشان مخالفت و تمسخر می‌کردند ولی امروز از ایشان تعریف و تمجید کردند که آقا در این زمینه فرمود دلم برای رییسی سوخت. پرچمی که با خون شهدا چه شهدای انقلاب، چه شهدای دفاع مقدس، چه دفاع از حرم و امنیت و شهدای خدمت بالا برود این پرچم با فتنه و فتنه‌گران پایین نخواهد آمد و مسیر شهدا ان شاء الله ادامه خواهد داشت. ما در وضعیتی به سر می‌بریم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران الان به عنوان یک قدرت در جهان مطرح شده است و چشم و امید خیلی‌ها در جهان به ما است. ما ابرقدرت منطقه به شمار می‌رویم و به قول شهید رئیسی این قدرت از شهدا است. ما به قله داریم نزدیک می‌شویم و آمریکا در حال افول است و اسرائیل در حال نابودی است و اسیر یک گروه مردمی به نام حماس شده است. این حرکت به سوی ظهور است و مشکلات داخلی یکی پس از دیگری در حال حل شدن است و برکات زحمات شهید رئیسی نتیجه داد و مظلومین دنیا روی ما حساب کردند لذا ما نباید به عقب برگردیم. نباید سیر قهقرایی بگیریم و دوباره کسی بخواهد به فکر خیانت باشد و برجام را به ما تحمیل کند و ساز سازش بزند و امتیاز دهی کنند و الان داریم می‌بینم بعضی کاندیدا‌ها و اطرافیان‌شان دوباره این حرف‌ها را تکرار می‌کنند و می‌خواهند دشمنان را به ما تحمیل کنند و این خودش یک جهالت محض است. ما هرچه شهدا مخصوصاً شهید رئیسی خدمت کرده از دست خواهیم داد. ما نباید به ذلت برگردیم و باید کسی بیاید که راه رئیسی را ادامه دهد، چون جهت ایشان سمت اسلام ناب بود. باید مشارکت حداکثری باشد، چون اگر خدایی نکرده مشارکت کم باشد به نظام فشار خواهند آورد چه داخلی‌ها چه خارجی‌ها و این را بدانیم چشم امید خیلی‌ها به ما است.

بدانیم تحریم‌ها دوباره تشدید می‌شود پس باید شخصی بیاید که با قدرت بایستد و با قدرت جلو برود لذا ما هم با قدرت در صحنه باشیم و با قدرت در انتخابات حداکثری شرکت کنیم و بقیه را هم دعوت کنیم و این در اصل سرنوشت خودمان است که به دست خودمان رقم می‌زنیم. ما باید به اجماع و به اصلح برسیم و مخصوصاً کسی باشد رهرو راه شهید رئیسی باشد. پاک دست و سابقه میدانی داشته باشد. انقلابی باشد مردم‌دار و مردم‌یار و ولایت‌مدار و التزام محض به ولایت داشته باشد و نگاه به درون داشته باشد تا به بیرون و اقتصاد مقاومتی را پیگیری و سیاست عزت حکمت و مصلحت را دنبال کند. عزیزان تا فتح قله راهی نیست و لینصرن الله من ینصره

پدر شهید مهدی زاهد لویی

بهرام زاهدلویی پدر شهید مهدی زاهد لویی از شهدای امنیت گفت: آقای شهید رئیسی واقعاً یک رئیس جمهور لایق بود و واقعاً احساس ناراحتی نسبت به نبود ایشان دارم و خودم هم به آقای رئیسی رأی داده بودم. دلیل محبوبیت آقای رئیسی مردمی و انقلابی و حامی مستضعفین و فقرا بودند. به مردم توصیه می‌کنم خصوصیات شهید رئیسی را معیار انتخاب رئیس جمهور بعدی قرار بدهند و ان شاء الله رئیس جمهور لایق انقلاب و کشور عزیزمان انتخاب کنیم و به صحبت‌های نامزد‌های انتخاباتی دقیق گوش بدیم و طبق سوابق و کارنامه کاری آنها رأی بدهیم و باید مردمی و در میدان بودن و انقلابی و پای کار مردم باشد تا بتواند به پیشرفت کشور کمک کند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار