مجمع جهادگران البرز در بیانیه‌ای خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شد

مجمع جهادگران البرز در بیانیه‌ای خواستار حضور و  مشارکت حداکثری مردم در چهاردهمین  دوره انتخابات ریاست جمهوری و تداوم راه شهدای خدمت شد.
کد خبر: ۶۷۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸ - 27June 2024

مجمع جهادگران البرز در بیانیه‌ای خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شدبه گزارش دفاع پرس از البرز، مجمع جهادگران بسیجی  حماسه حضور  در انتخابات را ادای دین به شهدای خدمت دانست و طی بیانیه‌ای از مردم شریف ایران جهت حضور حداکثری در این انتخابات دعوت به عمل آورد.  

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جهاد، کلیدواژه پیروزی ملت ما در برهه‌های گوناگون بوده است؛ چه آن دم که به مدد جهاد و از خودگذشتگی امام راحل و یارانش سنگ بنای انقلاب اسلامی نهاده شد، چه آن هنگام که با ندای رهبر کبیر انقلاب، دلباختگان دین و قرآن و اسلام، برای دفاع از حریم و حرمت کشور و مردم، راهی خط مقدم مبارزه با دشمن بعثی شدند.

 جهاد، همان واژه اسرارآمیز و پرمعنایی‌ست که توانست طی سال‌های متوالی در کلام رهبر حکیم انقلاب به جلوه درآمده و عناوین هر سال را مزین به آن کنند تا مسئولانی با دید و اندیشه‌ای جهادگونه بر مسند‌های مختلف حکومت قرار گیرند؛ چنان که آخرین شهدای با عزت این سرزمین، شهدای عرصه خدمت، افتخار و اعتبار خود را مرهون و مدیون عمل به این رویکرد هستند.

اما با کوچیدن شهدای خدمت و در راس آنها شهادت ایت الله رئیسی، کشور بشدت محتاج رئیس جمهوری جهادگر و آگاه به مسائل گوناکون مملکت و از همه مهمتر، دردآشنا و دانا به مسائل مردم است.  

در دورانی که خودکامگان از هر سو برای به سیطره درآوردن ایران، منابع و سرمایه‌های آن دندان خصومت و دنائت تیز کرده و در انتظار کورسوی غفلتی از سوی جامعه و حاکمان هستند، یک انتخاب شایسته و آگاهانه، کلید رهایی و موفقیت نظام است.

از این رو حضور پررنگ مردم در انتخابات و برگزیدن رئیس جمهوری جهادگر و اندیشمند، نه یک ضرورت بلکه یک فرصت ارزشمند برای قرار گرفتن در مدار پیشرفت و موفقیت است؛ لذا این مجمع از همه هم میهنان‌مان با هر عقیده و رویکرد دعوت می‌کند تا حضوری پرشور را در انتخابات آتی رقم زده و کشور را بیش از پیش به عرصه جهاد و خدمت سوق دهند. 

و من الله توفیق 
مجمع جهادگران استان البرز

نظر شما
پربیننده ها