بیانیه انجمن راویان فتح رضوی؛

انتخابات، رسیدن به قله را سرعت می‌بخشد

انجمن راویان فتح رضوی در بیانیه‌ای به‌مناسبت انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد: راه حل عبور از مسائل و مشکلات کشور و رسیدن به قله‌های پیشرفت، حضور ملت در صحنه انتخابات بوده و مردم‌سالاری دینی، تضمین تداوم این حرکت عظیم مردمی است. 
کد خبر: ۶۷۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷ - 27June 2024

انتخابات، رسیدن به قله را سرعت می‌بخشدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، انجمن راویان فتح رضوی به‌مناسبت فرا رسیدن چهاردهمین رویداد بزرگ انتخابات ریاست‌جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین 
إنَّ اللهَ لايُغَيِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ (سوره رعد/ آیه ۱۱)

با سلام به پیشگاه حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه و ادای احترام به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام روح‌الله (قدس سره) و آرزوی طول عمر با عزت برای فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، درود بیکران به شهدای عزیز بویژه شهدای حادثه هفتم تیر، سیدالشهدای انقلاب شهید دکتر بهشتی و ۷۲ یار باوفای امام و همچنین شهدای عزیز پرواز اردیبهشت، رئیس جمهور شهید حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی رحمت الله علیه.

انقلاب اسلامی ایران که امروز در میانه دهه پنجم عمر خود به سر می‌برد  توانسته است در این سال‌های پس از پیروزی گذرگاه‌های صعب العبور را با موفقیت طی کند دارای نقاط عطفی است که سرنوشتش را رقم زده است. 

نقاط عطفی مهمی که اگر انقلاب اسلامی در این نقاط عطف نتوانسته بود بر اساس تدبیر و منطق و هدایت‌های امامین انقلاب درست عمل کند بقای آن در تهدید بود و اگر در این عبور از مراحل سخت و نفس‌گیر مردم حضور نداشتند معلوم نبود حیات آن در چه جهتی ادامه می‌یافت.
 
 هرکجای این سال‌ها که مردم حضور پیدا کردند مهر تاییدی بر مسیر صحیح حرکت انقلاب اسلامی زده شد. از دوران پیروزی انقلاب گرفته تا دفاع مقدس و راهپیمایی‌ها و امروز که در معرض انتخاب مهم دیگری هستیم.

هر انتخاباتی تجلی‌گاه اراده جمعی و مسير اصلی مشارکت مردم در اداره امور کشور بر اساس میثاق ملی یعنی قانون اساسی است. راه حل عبور از مسائل و مشکلات کشور و رسیدن به قله‌های پیشرفت، حضور ملت در صحنه انتخابات بوده و مردم‌سالاری دینی، تضمین تداوم این حرکت عظیم مردمی است. 

شرکت در انتخابات علاوه بر سهیم شدن شهروندان در تصمیم‌گیری‌های کشور، موجب افزایش سرمایه اجتماعی و اقتدار ملی در برابر بیگانگان خواهد بود.

اینک و پس از دست دادن سرمایه‌ی بزرگی همچون خادم‌الرضا علیه‌السلام حضرت آیت‌الله شهید رئیسی رحمت‌الله علیه مردم کشور ما در معرض آزمون بزرگ دیگری قرار گرفته و چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برهه‌ای حساس را فراروی ملت شریف ایران قرار داد تا هر ایرانی صاحب رای، با اندیشه و تدبیر، در انتخابی جدید، زمینه‌ی فعالیت دولت را بوجود آورده و مشارکت گسترده‌ای را در عزت و اقتدار کشور به منصه‌ی ظهور برساند.

ما وارثان نسلی هستیم که برای رسیدن انقلاب به قله خون دل‌ها خوردند و امروز ما در مسیر فتح قله بار دیگر با حکیم فرزانه و رهبری عزیز انقلاب اسلامی و رفقای شهیدمان با حضور در پای صندوق‌های رای بیعت می‌کنیم. 

انجمن راویان فتح از تمام مردم غیور و بصیر ایران اسلامی دعوت می‌کند با حضور در انتخابات و انتخابی اصلح ان‌شاءالله بیعتی دیگر با امام عظیم‌الشأن و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی داشته باشند. باشد که در مسیر ساخت تمدن نوین اسلامی که زمنیه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد بود سهم بسزایی داشته باشیم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها