دعوت استاندار سمنان از مردم سمنان برای حضور حداکثری در انتخابات

«سید محمدرضا هاشمی» در پیامی از مردم سمنان برای حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
کد خبر: ۶۷۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳ - 27June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «سید محمدرضا هاشمی» استاندار سمنان با پیامی از عموم مردم عزیز، مومن و ولایتمدار استان سمنان بمنظور شرکت در انتخابات ریاست جمهوری  ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از بدو شکل گیری نظام‌مقدس جمهوری اسلامی تا کنون، همواره حضور آگاهانه و هوشیارانه مردم ایران اسلامی در عرصه انتخابات، نمادی از مردم سالاری دینی و نشانه‌ای اهمیت این مقوله مهم در دیدگاه ملت ایران در تعیین حق سرنوشت و بدون تردید تضمینی قاطع بر حفظ اقتدار و صلابت ایرانی اسلامی بوده و خواهد بود.  

در طی چهل و شش سال گذشته، حضور حماسی و پر شور مردم در پای صندوق‌های رای گواهی صادق از مشارکت عمومی در تصمیم سازی‌های ملی و در نهایت تایید چندین باره بر ارزش‌ها و نماد‌های هویتی و دینی ملت ایران بوده و این حضور آگاهانه همواره موجبات یاس و ناامیدی دشمنان و کینه توزان را فراهم و دل دوستان انقلاب را شاد نموده است.  

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، فردا جمعه ۸ تیر ماه در حالی برگزار می‌شود که رایحه‌ی خدمت صادقانه و مشفقانه‌ی شهید جمهور حضرت آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» بیس از پیش در اقصی نقاط این کشور به استشمام رسیده و بی شک مشارکت قوی و حضور پرشور اقشار مختلف ایران اسلامی در این انتخابات بزرگ و سرنوشت ساز، گامی روشن در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب و نظام مقدس اسلامی و نیز موجب شادی ارواح مطهر شهدای خدمت و بویژه رییس جمهور شهید آیت الله رییسی خواهد بود. 

در طی چند هفته گذشته و با آغاز روند برگزاری انتخابات در ایران اسلامی، دشمنان قسم خورده و بد طینت داخلی و خارجی به هر شکل ممکن و با هر وسیله و دستاویزی از جمله ایجاد تفرقه و اختلاف، تحریم‌های اقتصادی، تهمت و ... تلاش نمودند تا مردم را از حضور در این انتخابات سرنوشت ساز ناامید و مایوس ساخته و از شکوه همدلی ملت ایران بکاهند، اما شکی نیست که ملت غیرتمند و غیور ایران اسلامی در این انتخابات باحضور پرشور و با بصیرت خود، در امتداد وقایع مهم و رخداد‌های سرنوشت ساز نظام اسلامی، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت خواهند رساند و با هر برگ رأی خود سیلی محکم‌تر دیگری به سران استکبار و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی خواهند زد.

اینجانب با احترام از مردم ولایتمدار، مؤمن و شریف و انقلابی استان سمنان دعوت می‌نمایم تا در این میعادگاه همدلی و همزبانی، با مشارکت حداکثری و حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی، بیش از پیش موجبات اقتدار و امنیت هرچه بیشتر کشور و یأس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی را محقق ساخته و با انتخاب آگاهانه خود زمینه ساز رشد، توسعه و آبادانی ایران عزیز گردند. 

به امید فردایی بهتر برای ملت قهرمان و رشید ایران

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار