مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم:

انتخاب اصلح، نقطه پیوند حماسه خونین شهیدان است

حجت الاسلام «لقمانپور» در پیامی گفت: انتخابات در نظام اسلامی مصداق جمهوریت نظام و انتخاب اصلح، نقطه پیوند امتداد خط سرخ ایثار شهدای والامقام و جانبازان سرافراز است.
کد خبر: ۶۷۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰ - 27June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پیامی صادر کرد.

انتخاب اصلح، نقطه پیوند حماسه خونین شهیدان است

متن این پیام به شرح ذیل است: 

انتخابات به معنای واقعی کلمه دفاع از جمهوریت نظام اسلامی و صیانت از حیثیت و آبروی نظام است. حضور حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت جامعه و موجب اهتزاز پرچم پرافتخار کشورمان بالاتر از همیشه در افق‌های دوردست تاریخ و جغرافیا و در دل‌های امیدوار مظلومان جهان است.

تعبیر راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در نامه به جوانان کشور‌های غربی که «شما در سمت درست تاریخ ایستاده اید» در این سو نیز همخوانی و نقش آفرینی دارد بدین معنا که حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، نشاندهنده حرکت صحیح مردم در سمت درست تاریخ گهربار این مرزوبوم است.

دیوان سترگ تاریخ میهن اسلامی ما مفتخر به نام نام آورانی است که در راه حفظ آرمان‌ها و ارزش‌ها از جان و خون باارزش خود گذشتند و به تاسی از تاریخ عاشورا، سر در برابر ظالمان و متجاوزان خم نکردند.

نقطه اوج این حماسه‌ها در هشت سال دفاع مقدس و اینک، حضور پرشور و حداکثری در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری که به سبب سانحه سقوط بالگرد و شهادت آیت الله رئیسی خادم المله و هیات همراه رقم خورد، نقطه وصل جریان سرخ ایثار شهیدان والامقام و ایثارگران سرافرازی است که آن شور و افتخار‌ها را آفریدند و این فرهنگ غنی را به جبهه مقاومت، منتقل کردند.

آنچه که در روند انتخابات، آن حماسه‌ها را به هم پیوند می‌زند و حبل المتین انقلاب را محکم‌تر و استوارتر می‌سازد، انتخاب کاندیدای اصلح طبق رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ان شاءالله مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه با شناخت و اشراف بیشتر نسبت به آرمان‌های انقلاب، کاندیدایی را انتخاب کنند که مبانی انقلاب اسلامی را عمیقا باور داشته و در قول و فعل نسبت به آن متعهد باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار