دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

فرآیند اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که از ساعت ۸ صبح امروز با حضور ملت همیشه در صحنه کشورمان در سراسر کشور آغاز شده بود، پایان یافت.
کد خبر: ۶۷۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰ - 28June 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، فرآیند اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز در بیش از ۵۸ هزار شعبه اخذ رأی در سراسر کشور آغاز شده بود، پایان یافت.

فرآیند اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد

رأی‌گیری در شعب اخذ رأی با حضور مجریان، ناظران و نمایندگان نامزدها (در صورت معرفی) انجام خواهد گرفت. همچنین رأی‌گیری در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به‌صورت کاغذی است.

براساس اعلام سازمان ثبت احوال کشور، ۶۱ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۳۲۱ نفر واجد شرایط در داخل و خارج از کشور می‌توانند در رأی‌گیری شرکت کنند.

رأی دهی با ارائه‌ی شناسنامه یا کارت ملی امکان‌پذیر خواهد بود. در این دوره از انتخابات، درج مهر بر شناسنامه حذف شده است

در پایان زمان رأی‌گیری و پس از شمارش آرا، با حضور مجریان، ناظران و نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رأی، صورت جلسه تهیه و در سامانه احراز بارگذاری و سپس در بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها تجمیع و به وزارت کشور اعلام می‌شود و بعد از تأیید شورای نگهبان، وزارت کشور آمار رسمی را اعلام خواهد کرد.

حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین دقایق آغاز رأی‌گیری، در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مشارکت فرموده و رأی خود را به صندوق انداختند.

متن سخنان رهبر انقلاب پس از رای به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

برای ملّت عزیزمان از خداوند متعال بهترین روزها و سالها و بالاترین برکاتش را مسئلت میکنم.

روز انتخابات برای ما ایرانی‌ها، روز نشاط و شادی است؛ بخصوص آن وقتی که انتخابات برای گزینش رئیس‌جمهور است که چند سال آینده‌ی کشور با این انتخاب مردم تعیین میشود؛ لکن به نظر من یک موضوع مهمّی در کنار این هست و آن حضور پُرشور مردم و افزایش و کثرت رأی‌دهندگان است؛ این برای جمهوری اسلامی یک نیاز قطعی است.

کلمه‌ی جمهوری در «جمهوری اسلامی» حاکی از این است که در ذات این نظام، حضور مردم لحاظ شده؛ بنابراین دوام جمهوری اسلامی و قوام جمهوری اسلامی و عزّت جمهوری اسلامی و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقّف به حضور مردم است؛ برای همین است که ما توصیه میکنیم مردم عزیزمان مسئله‌ی رأی دادن را، حضور در این آزمون مهمّ سیاسی را جدّی بگیرند و شرکت کنند و اینکه شما میگویید بعضی‌ها مردّدند، من وجهی برای تردید پیدا نمی‌کنم.

این کار آسانی است که نتایج مهمّی دارد. چرا انسان برای انجام یک کاری که خرج ندارد، زحمتی ندارد، مایه‌ای ندارد، وقت‌گیری‌ای ندارد، فشاری ندارد ولی فواید زیادی دارد، باید تردید داشته باشد؟ تردید نکنند. بخصوص با توجّه به همین نکته‌ای که من اشاره کردم و آن اینکه قوام جمهوری اسلامی به حضور مردم است و برای اثبات صحّت و صداقت نظام جمهوری اسلامی، حضور مردم یک امر لازم و واجبی است.

امیدوارم ان‌شاءاللّه خدای متعال مقدّر کند برای این کشور بهترین و مفیدترین گزینش را و سال‌های آینده ان‌شاءاللّه سال‌های خوب و مطلوبی باشد و مردم از گزینش خودشان راضی باشند.

سرلشکر باقری رأی خود را به صندوق انداخت

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور در یکی از شعب اخذ رأی، رأی خود را به صندوق انداخت.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

سردار کارگر رأی خود را به صندوق انداخت 

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور در مسجد جامع ولایت سوهانک تهران رأی خود را به صندوق انداخت.  

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

وزیر کشور: امیدواریم حضور پرشور  مردم تکرار شود

«احمد وحیدی» وزیر کشور با حضور در ستاد انتخابات کشور گفت: از همه مردم عزیز می‌خواهیم که در ساعات اولیه درشعب اخذ رای حضور یافته و به داوطلبانی که مد نظرشان است رای دهند. این اطمینان را می‌دهیم که انتخابات در نهایت سلامت و امنیت برگزارخواهد شد.

آغاز رأی‌گیری انتخابات ریاست‌ جمهوری در کشور

وزیر کشور تصریح کرد: امیدواریم خاطره خوش  انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان که با حضور پرشور  مردم شکل گرفت تکرار شود. از همگان انتظار داریم شرایط قانونی را رعایت کنند. امروز مجوز تبلیغات نداریم و از همه انتظار داریم این موضوع را رعایت کنند.

فرمانده کل ارتش رأی خود را به صندوق انداخت

سرلشکر موسوی با حضور در صندوق رای مستقر در در شهرک شهید فلاحی رأی خود را به صندوق انداخت. 

آغاز رأی‌گیری انتخابات ریاست‌ جمهوری در کشور

مخبر رای خود را به صندوق انداخت

محمد مخبر معاون اول دولت سیزدهم صبح امروز (جمعه) پس از حضور در محل وزارت کشور و بازدید از ستاد انتخابات کشور رأی خود را به صندوق انداخت.

آغاز رأی‌گیری انتخابات ریاست‌ جمهوری در کشور

تکذیب اعلام نتایج صندوق‌های خارج از کشور‌

در حالی که در اولین ساعات آغاز رای‌گیری در کشور، برخی منابع در فضای مجازی آماری از صندوق‌های خارج از کشور (که فرایند رای گیری در آنها زودتر آغاز شده بود) منتشر کردند که این آمار از سوی مسئول برگزاری انتخابات خارج از کشور تکذیب شد.

اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد انتخابات کشور

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۲ تاکید کرد که اخذ رأی در کلیه شعب ثابت و سیار انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری فقط با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی توسط شخص رأی دهنده امکان پذیر است.

آغاز رأی‌گیری انتخابات ریاست‌ جمهوری در کشور

متن این اطلاعیه به این شرح است: به اطلاع کلیه هم میهنان گرامی و اعضای شعب اخذ رأی  می رساند؛ اخذ رأی در کلیه شعب ثابت و سیار انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری فقط با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی توسط شخص رأی دهنده امکان پذیر می باشد و هیچ مدرک دیگری قابل قبول نیست.

یادآور می‌گردد، به منظور تسریع در احراز هویت رأی دهندگان، ارائه شماره ملی برای دارندگان شناسنامه‌های قدیمی، الزامی است.

امیر ایرانی رای خود را به صندوق انداخت

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در شعبه ۴۹۰ اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رأی خود را به صندوق انداخت.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری

اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور

حتماً در شعبه اخذ رأی یک دستگاه رادیو یا تلویزیون در دسترس داشته باشند و در تمام طول مدت اخذ رأی آن را روشن نگهدارند تا دستور العمل های فوری ستاد انتخابات کشور را که از طریق صدا و سیمای  جمهوری اسلامی ایران ابلاغ می گردد، مورد عمل قرار دهند.

اطلاعیه‌هایی که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود به منزله دستور کتبی ستاد انتخابات کشور است و رعایت آن الزامی می باشد.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

رئیس کل دادگستری فارس: انتخابات ریاست جمهوری در کمال امنیت و سلامت آغاز شده است

حجت‌الاسلام «موسوی» با اشاره به روند برگزاری انتخابات، گفت: امنیت کامل در تمام نقاط استان فارس برقرار بوده و انتخابات در کمال صحت، سلامت و امنیت در استان شروع شده است. 

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

استاندار همدان: حضور حماسی مردم در انتخابات در تقویت بنیه‌های نظام موثر است

«قاسمی‌فرزاد» گفت: قطعا حضور معنادار و حماسی مردم می‌تواند در تقویت بنیه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی موثر باشد و در بین دشمنان ایجاد یاس و ناامیدی ایجاد کند. 

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

استاندار گلستان: مردم با انتخاب فرد اصلح سوگ شهدای خدمت را به حماسه تبدیل کنند

زنگانه گفت: امروز مردم با بصیرت با انتخاب اصلح خودشان کمک کنند که سوگ شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید تبدیل به حماسه شود. 

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

فرمانده نیروی قدس رای خود را در مشهد به صندوق انداخت

سردار قاآنی امروز با حضور در شهر مشهد رأی خود را به صندوق چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری انداخت.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

آیت‌الله جنتی رأی خود را به صندوق انداخت

دبیر شورای نگهبان در گفت‌وگو با عوامل اجرایی و نظارتی این شعبه، روند اخذ رأی را مورد نظارت و ارزیابی قرار داد و در گفت‌وگو با مسئولان ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در جریان فعالیت ناظران در تمامی شعب رأی‌گیری و فرآیند اخذ رأی قرار گرفت.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

خلق حماسه باشکوه مردم دیار علویان در انتخابات ریاست جمهوری

اقشار مختلف مردم مازندران امروز (جمعه) با حضور در پای صندوق‌های رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه باشکوه خلق کردند. 

حجت الاسلام مروی: دفاع مردم از حقوق ملی را نشان پویایی و بالندگی جامعه

حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی که برای شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در یکی از شعب اخذ رأی در حرم مطهر رضوی حضور پیدا کرده است، در سخنانی دفاع مردم از حقوق ملی را نشان پویایی و بالندگی جامعه دانست. 

حضور پرشور تهرانی‌ها در پای صندوق‌های رأی 

سخنگوی ستاد انتخابات کشور: آمار‌های منتشر شده در خصوص میزان مشارکت هیچ سندیتی ندارد

اسلامی گفت: آمارهای منتشر شده نسبت با میزان مشارکت در برخی رسانه ها هیچ‌گونه سندیتی نداشته است، این موضوع صرفا توسط ستاد انتخابات کشور اعلام خواهد شد. 

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

صفوف رأی‌گیری در اهواز 

در این ویدئو صفوف رأی‌گیری در اهواز برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ را مشاهده می‌کنید.

نقش‌آفرینی عشائر خراسان جنوبی در صحنه انتخابات ۱۴۰۳

عشایر ذخایر انقلاب و قشر وفادار به نظام جمهوری اسلامی هستند که نه‌تنها در تولید و اقتصاد کشور سهم به‌سزایی دارند، بلکه در مناسبت‌های مختلف سیاسی و اجتماعی همواره نقش‌آفرین و حماسه‌ساز بوده‌اند و امروز نیز عشایر خراسان جنوبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نقش‌آفرین هستند. 


بازدید وزیر کشور از ستاد انتخابات خارج از کشور

«احمد وحیدی» وزیر کشور از ستاد انتخابات خارج از کشور بازدید کرد.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

وزیر دفاع رای خود را به صندوق انداخت

امیر سرتیپ آشتیانی با حضور در شهرک شهید فلاحی تهران رای خود را به صندوق انداخت. 

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

ستاد انتخابات: مشخصات نامزد‌ها به‌صورت کامل نوشته شود

متن اطلاعیه ستاد انتخابات کشور به این شرح است: به آگاهی هموطنان عزیز می‌رساند، به‌منظور جلوگیری از تضییع حق نامزد‌های انتخابات خواهشمند است در هنگام نوشتن آراء، مشخصات نامزد‌های مورد نظر خود را که شامل نام و نام خانوادگی ایشان می‌باشد، به‌صورت کامل و خوانا قید نمایید تا حقی از نامزد‌های محترم در هنگام شمارش و احتساب آراء ضایع نگردد.

حضور پر شور اردبیلی‌ها پای صندوق‌های رأی

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

فرمانده نیروی دریایی سپاه: مشارکت در انتخابات دفاع از جمهوری اسلامی ایران است

«سردار تنگسیری» گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای بسیار اهمیت داشته و مشارکت در انتخابات دفاع از کشور، ناموس و جمهوری اسلامی است. 

سخنگوی ستاد انتخابات: انتخابات تا ساعت ۲۰ تمدید شد

«محسن اسلامی» سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ضمن تشکر از حضور ملت شریف ایران در انتخابات، با توجه به گزارش‌های دریافتی از سراسر کشور و درخواست تمدید انتخابات و با موافقت وزیر کشور فرایند انتخابات به مدت دو ساعت تا ساعت ۲۰ تمدید شد.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

حضور مردم همیشه در صحنه یزد پای صندوق رأی

مردم دارالعباده یزد بار دیگر با امام راحل (ره) و شهدا هم‌پیمان شدند و به پای صندوق‌های رأی رفتند. 

مشارکت پرشور در اربیل عراق

مشارکت پرشور هموطنان گرامی اقلیم کردستان عراق به شعب اخذ رأی در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل ادامه دارد.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

بازید هادی طحان نظیف از حسینیه ارشاد

«هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان از شعبه اخذ رأی حسینیه ارشاد بازدید کرد.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

رای دادن مسن‌ترین رای دهنده ایرانی خارج از کشور 

همسر شهید و مسن‌ترین رأی دهنده ایرانی خارج از کشور با ۹۷ سال سن در محل اخذ رأی در دهوک حضور یافت.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

حضور فعال رسانه‌های خارجی در پوشش انتخابات در روسیه

خبرنگاران روسی شبکه تلویزیونی آستراخان ۲۴، روسیه یک و روزنامه ولگا در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در محل سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در آستراخان حضور فعال دارند.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

شرکت رهبران اقلیت‌های دینی در انتخابات

رهبران اقلیت‌های دینی هم با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات شرکت کردند.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

رای گیری در ایتالیا تمدید شد

با توجه به استقبال هموطنان مقیم ایتالیا، زمان رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری فعلاً تا ساعت ۱۹ به وقت ایتالیا تمدید می‌شود.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

حیدر مصلحی رای خود را به صندوق انداخت

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های روحانیت در دفاع مقدس، رأی خود را به صندوق چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری انداخت.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

«هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگر‌ انتخابات به دور دوم کشیده شود؛ رای‌گیری دور دوم، جمعه هفته آینده ۱۵ تیر برگزار خواهد شد.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

صفوف رأی‌گیری در میدان  سعادت آباد

صف رای گیری با خنک شدن هوا در میدان سعادت آباد تهران شکل گرفته است.

حضور پدر شهید آیت‌الله آل هاشم در پای صندوق رای

پدر شهید آیت‌الله آل هاشم در پای صندوق رای حضور پیدا کرد و رأی خود را به صندوق چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری انداخت.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت ۲۲ تمدید شد

«محسن اسلامی» سخنگوی ستاد انتخابات کشور: با توجه به استقبال مردم از انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور زمان اخذ رای در تمام شعب تا ساعت ۲۲ تمدید می‌شود.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بولیوی

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در «لاپاز» بولیوی در حال برگزاری است.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

رای‌گیری با اشتیاق در مسجد لرزاده در جریان است

با دو بار تمدید شدن زمان انتخابات، رأی گیری با شور و اشتیاق در مسجد لرزاده تهران در جریان است. صف‌های مسجد همچنان طولانی است.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

حضور حجت‌الاسلام «محسن قرائتی» در پای صندوق رای

حجت‌الاسلام والمسلمین «محسن قرائتی» رأی خود را در حسینیه شهرک جهاد منطقه گیلاوند به صندوق انداخت.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

 «علیرضا فخاری» استاندار تهران گفت: شاهد شکل گیری استقبال پرمعنای مردم استان تهران پای صندوق های رأی هستیم.

وی افزود: ویژگی این روز به این دلیل است که شاهد آزمون سیاسی بزرگی هستیم که طی آن هم مردم و هم عوامل اجرایی که از خود مردم هستند و موارد را کنترل، نظارت و پشتیبانی می‌کنند از ساعات اولیه صبح در سطح کشور گرد هم آمده اند و پای کار هستند.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

شرکت ایرانیان مقیم در قبرس در انتخابات

ایرانیان مقیم نیکوزیا در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری کشورمان مشارکت می‌کنند.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

ایرانیان مقیم کویت آرای خود را به صندوق انداختند

 انتخابات ریاست جمهوری ایران از صبح امروز (جمعه) در حالی آغاز شد که ده ها تن از ایرانیان مقیم کویت برای رای دادن در شعب اخذ رای تعیین شده در این کشور حاضر شدند.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان رای خود را به صندوق انداخت

دکتر سیامک ره‌پیک عضو حقوقدان و قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان لحظاتی پیش رای خود را به صندوق انداخت.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

استقرار حوزه اخذ رای سیار در مسجد لرزاده به‌علت ازدحام جمعیت

به دلیل ازدحام جمعیت و صف‌های طولانی، در بیرون مسجد لرزاده حوزه اخذ رأی سیار مستقر شد.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

مشارکت ۹ هزار نفر در انتخابات حوزه کربلا

ساداتی فر سرکنسول ایران در کربلا در ارتباط زنده با ستاد انتخابات خارج از کشور اظهار داشت: در کربلا از ساعت ۸ انتخابات را آغاز کردیم، حدود ۱۰ هزار از تهران گرفتیم که عصر ۲۰۰۰ تعرفه از بغداد هم دریافت کردیم که تا این لحظه بیش از ۹ هزار تعرفه در کربلا رأی داده‌اند.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

پایان انتخابات در تونس و اعلام نتایج به تهران

سفیر تونس در ارتباط زنده با ستاد انتخابات خارج از کشور گفت: انتخابات در تونس به پایان رسید. به علت شمار کم ایرانیان در تونس، در این انتخابات مجموعاً ۲۵ رأی به صندوق انداخته شد. انتخابات در آرامش کامل انجام شد و نتایج به تهران اعلام شد.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

انتخابات تا ساعت ۲۴ تمدید شد

«محسن اسلامی» سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: با توجه به استقبال مردم از انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور زمان اخذ رای در تمام شعب تا ساعت ۲۴ تمدید می‌شود.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

استقبال از انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در اتریش

سفیر ایران در اتریش گفت: به‌رغم برخی از مزاحمت‌ها، مشکل جدی در زمینه برگزاری انتخابات نداشتیم و همکاری پلیس و وزارت خارجه اتریش در این زمینه خوب بود. «استقبال صورت گرفته در این دوره انتخابات به خصوص در شهر وین نسبت به دوره قبل بیشتر بوده است.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

طحان نظیف: میزان مشارکت فعلاً مشخص نیست

هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان امشب در جمع خبرنگاران درباره میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: ما الان در اثنای رأی گیری هستیم و همین الان حضور مردم پای صندوق‌های رأی را مشاهده می‌کنیم و چون در حال رأی گیری هستیم، نمی‌توانیم آرا و ارقامی را به صورت دقیق گزارش دهیم و تا اتمام رأی گیری باید طبیعتاً صبر کنیم.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

بازدید سخنگوی دولت از ستاد انتخابات کشور

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور در ستاد انتخابات کشور از آن بازدید به عمل آورد.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

ادامه حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای در حسینیه ارشاد

با تاریک‌تر و خنک‌تر شدن هوا شاهد حضور تعداد بیشتری از هموطنانمان پای صندوق‌های رأی در حسینیه ارشاد هستیم و این مشارکت با وجودی که در ساعت‌های پایانی رأی گیری قرار داریم، همچنان ادامه دارد.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

پایان رای‌گیری از ایرانیان مقیم انگلیس

سرپرست و کاردار سفارت کشورمان در لندن با اشاره به پایان فرآیند رای‌گیری در شعب اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در انگلیس اعلام کرد که میزان مشارکت در برخی از حوزه‌ها بلحاظ آمار بالای رای دهندگان، دور از انتظار بوده است.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

بازدید نمایندگان نامزدها از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات

دقایقی پیش، «عباس کریمی» نماینده مسعود پزشکیان، «مصطفی ابطحی» نماینده مصطفی پورمحمدی، «حسین طلا» نماینده سعید جلیلی و «علی نوریجانی» نماینده محمدباقر قالیباف، نمایندگان ۴ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در محل شورای نگهبان بازدید کردند.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

وزیر کشور: برگزاری انتخابات در ۳۴۴ نقطه از جهان کار ارزشمندی است

احمد وحیدی از ستاد مرکزی انتخابات وزارت امور خارجه بازدید و گفت: برگزاری انتخابات در ۳۴۴ نقطه از جهان کار ارزشمندی است که مقدمات برگزاری آن در مدت زمان کوتاهی تدارک و برنامه ریزی شد.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری+ تصاویر

پایان فرآیند اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 

بر اساس اعلام سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور از این ساعت به بعد تنها از کسانی که در محل اخذ رای حضور دارند، رای گیری صورت می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها