امام خامنه‌ای:

عزت و آبروی جمهوری اسلامی متوقف به حضور مردم است

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: دوام، قوام، عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است.
کد خبر: ۶۷۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷ - 28June 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامب صبح امروز (جمعه) پس از انداختن رأی خود به صندوق رأی در جمع خبرنگاران اظهار داشتند: برای ملت عزیزمان از خداوند متعال بهترین روزها و سال‌ها و بالاترین برکاتش را مسئلت می‌کنم. روز انتخابات برای ما ایرانی‌ها روز نشاط و شادی است. به خصوص آن وقتی که انتخابات برای گزینش رئیس جمهور است؛ که چند سال آینده‌ی کشور با این انتخاب مردم تعیین می‌شود. لکن یک موضوع به نظر من مهمی در کنار این هست و آن حضور پرشور مردم و افزایش و کثرت رأی‌دهندگان است. این برای جمهوری اسلامی یک نیاز قطعی است.

امام خامنه‌ای فرمودند: جمهوری اسلامی اسمش -یعنی کلمه‌ی جمهوری- حاکی از این است که در ذات این نظام حضور مردم لحاظ شده. بنابراین دوام جمهوری اسلامی و قوام جمهوری اسلامی و عزّت جمهوری اسلامی و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است. برای همین است که ما توصیه می‌کنیم مردم عزیزمان مسئله‌ی رأی دادن را، حضور در این آزمون مهم سیاسی را جدی بگیرند و شرکت کنند.

معظم‌له خاطرنشان ساختند: این که شما می‌گویید بعضی‌ها مرددند، من وجهی برای تردید پیدا نمی‌کنم. این یک کار آسانی است که نتایج مهمی دارد. چرا انسان برای انجام یک کاری که خرج ندارد، زحمتی ندارد، مایه‌ای ندارد، وقت گیری ندارد، فشاری ندارد، ولی فواید زیادی دارد انسان چرا باید تردید داشته باشد؟ تردید نکنند. به خصوص با توجه به همین نکته‌ای که من اشاره کردم و آن اینکه جمهوری اسلامی قوامش به حضور مردم است؛ و برای اثبات صحت و صداقت نظام جمهوری اسلامی حضور مردم یک امر لازم و واجبی است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: امیدوارم ان‌شاءالله خدای متعال برای این کشور بهترین گزینش را و مفیدترین گزینش را مقدّر کند. و سال‌های آینده ان‌شاءالله سال‌های خوب و مطلوبی باشد. مردم از گزینش خودشان راضی باشند.

انتهای پیام/ 241



 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار