نماینده ولی فقیه در مازندران:

حضور مردم در انتخابات برای دشمنان شکننده است

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: حضور مردم می‌تواند مشروعیت نظام را تثبیت و تائید کند و برای دشمنان این مسئله شکننده است.
کد خبر: ۶۷۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲ - 28June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز با حضور در مصلای امام خمینی (ره) ساری رأی خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور در سنگر‌های انقلاب و به‌خصوص انتخابات‌ها هم برای ما و هم برای دشمنان بسیار مهم است.

وی افزود: انتخابات اهمیت دارد چراکه نشانه حضور مردم، رضایت، همکاری و پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است و همچنین دوستان ما در هر جای دنیا که هستند به‌خصوص در حوزه مقاومت از قوت و قدرت ایران اسلامی آنها همه دلگرم می‌شوند و از حضور بالای مردمی آنها روحیه می‌گیرند.

محمدی لائینی ادامه داد: از نظر دشمنان هم مهم است بالاخره آنها درصدد این هستند که ایران و نظام جمهوری اسلامی را از مشروعیت (از نگاه خودشان) بیاندازند، حضور مردم می‌تواند مشروعیت نظام را تثبیت و تائید کند و برای دشمنان این مسئله شکننده است.

وی اضافه کرد: هرچه که درصد آرا بالاتر باشد دشمنان را بیشتر ناراحت می‌کند و دوستان و ارواح شهدا را هم خوشحال‌تر می‌کند و یک ایران قوی شکل می‌گیرد و حل مشکلات با ایران قوی اتفاق می‌افتد نه ایران ضعیف، اگر ایران قوی باشد می‌تواند با عنایات خداوند، خودش مشکلاتش را با تکیه بر خود و مردم خود حل کند.

امام جمعه ساری گفت: بنده پیشاپیش از حضور مردم عزیزمان در ایران اسلامی و مردم استان مازندران دیار علویان صمیمانه تقدیر و تشکر دارم. هرچه خداوند مصلحت بداند همان می‌شود و ما هم به همان راضی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها