استاندار فارس خبر داد؛

فعالیت ۳ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در فارس

«ایمانیه» با اشاره به روند اجرایی چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در استان فارس، گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در استان فارس اکنون در حال فعالیت برای اخذ رای هستند که به لحاظ تعداد شعب اخذ رأی بعد از تهران دومین استان کشور است.
کد خبر: ۶۷۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹ - 28June 2024
فعالیت ۳ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در فارسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس امروز در حاشیه حضور خود در شعبه اخذ رای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مردم فارس همیشه برای شرکت در انتخابات دوران انقلاب اسلامی پا به کار بوده‌اند.
 
استاندار فارس با بیان اینکه از ساعت ۶ صبح امروز در ستاد انتخابات استان حضور داشتیم تا فرایند آماده شدن و فعال شدن صندوق‌ها را پیگیری کنیم، افزود: استان فارس دارای ۳ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رأی است که به لحاظ تعداد شعب اخذ رأی بعد از تهران، فارس در رتبه دوم جای دارد همچنین هزار شعبه از این مجموع شعب سیار هستند و ۸۰۰ شعبه سیار نیز برای روستاها که از جمعیت محدودی برخوردارند و سخت گذر هستند، در نظر گرفته شده است.
 
این مقام مسئول با ذکر این نکته که استان فارس به لحاظ تقسیمات کشوری بیشترین تعداد شهرستان‌ها را داراست، افزود: به همین دلایل عوامل اجرایی انتخابات در استان کار سختی را پشت سر گذاشتند و تعدادی از آنان دیشب در مناطق دورافتاده استان مستقر شدند تا بتوانند از ساعات اولیه کار رأی‌گیری را انجام دهند.
 
ایمانیه با تاکید بر رعایت قوانین در شعب اخذ رای، ادامه داد: همکاران ما در وزارت کشور و حوزه‌های اجرایی و هیئت‌های نظارت سنگ تمام گذاشتند و آماده هستند تا انتخابات را با سلامت برگزار کنند.
 
نماینده عالی دولت در فارس بیان کرد: همه کاندیدا می‌توانند یک نماینده معرفی کنند که از ابتدا تا انتهای فرایند انتخابات و حتی تجمیع آرا در شعب حضور داشته باشند که این کار تضمین‌کننده سلامت انتخابات است تا همه بدانند با دقت به صندوق رأی به عنوان یک امانت نگاه می‌شود.
 
ایمانیه از مردم خواست تا در ساعات ابتدایی رأی‌گیری برای شرکت در انتخابات حضور یابند چرا که در ساعات پایانی ازدحام بیشتر است و سپس ادامه داد: ما برای تک تک آراء مردم ارزش قائل هستیم به طوری که برای روستا‌های بیش از ۲۰ خانوار صندوق رأی اعزام کردیم.
 
گفتنی است، استاندار فارس با حضور در شعبه اخذ رای دانشجویی دانشگاه شیراز، رای خود را به صندوق انداخت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها