وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حضور پرشور مردم پشتوانه‌ای قوی در مسیر توسعه کشور است

زارع‌پور گفت: در صورتی که رئیس جمهور آینده با مشارکت بالای مردمی انتخاب شود هم جایگاهش در داخل و هم در خارج تقویت می‌شود و با پشتوانه قوی می‌تواند در مسیر توسعه کشور کار کند.
کد خبر: ۶۷۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲ - 28June 2024

«عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به تاثیرات فراوان مشارکت مردم بر اقتدار و امنیت کشور اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات چندی پیش خود فرمودند مسئله اول شرکت در انتخابات و مسئله دوم انتخاب اصلح است.

حضور پرشور مردم پشتوانه‌ای قوی در مسیر توسعه کشور است

زارع‌پور تصریح کرد: در صورتی که رئیس جمهور آینده با مشارکت بالای مردمی انتخاب شود هم جایگاهش در داخل و هم در خارج تقویت می‌شود و با پشتوانه قوی می‌تواند در مسیر توسعه کشور کار کند.

وی افزود: بنده هم از همه هموطنان عزیزم درخواست دارم اگر تا الان در انتخابات شرکت نکرده‌اند، در اولین فرصت پای صندوق‌های رای حاضر شوند. فارغ از اینکه مردم به چه کسی رای می‌دهند، مشارکتشان بسیار خائز اهمیت است.

وزیر ارتباطات بیان کرد: ما هم در وزارت ارتباطات در کنار مردم هستیم تا زیرساخت‌های ارتباطاتی کشور تکمیل و بدون عیب باشد، تقریبا صد درصد شعب اخذ رای به سامانه متصل هستند، از ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه ۵۸ هزار و ۶۰۰ شعبه بر خط هستند و ۹۹/۵ درصد استعلامات به صورت بر خط انجام شده است.

زارع پور خاطرنشان کرد: جا دارد از همه همکارانم در وزارت ارتباطات و وزارت کشور که تلاش شبانه روزی برای برگزاری انتخابات داشته اند تشکر کنم.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها