استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد:

برگزاری انتخابات چهارمحال و بختیاری در سلامت و امنیت

غلامعلی حیدری گفت: انتخابات ریاست جمهوری یکی از عرصه‌های تاثیرگذار است که مشارکت و حضور بالا در این واقعه می‌تواند کشور را در دنیا سربلند کند.
کد خبر: ۶۷۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸ - 28June 2024

برگزاری انتخابات چهارمحال و بختیاری در سلامت و امنیتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد،، غلامعلی حیدری صبح امروز در شعبه اخذ رای در مدرسه حاج یدالله کیانی شهرکرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری یکی از عرصه‌های تاثیرگذار است که مشارکت و حضور بالا در این واقعه می‌تواند کشور را در دنیا سربلند کند.

 وی افزود: مشارکت بالا در انتخابات باعث ایجاد امید در جامعه می‌شود و قوام و استحکام کشور را به دنبال دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف سیاسی و حسنه است، ادامه داد: حضور گسترده در این انتخابات روح شهدا به‌ویژه شهید آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور خدوم را شاد می‌کند.

 حیدری با بیان اینکه همه شعب اخذ رای در سراسر استان با آمادگی کامل و امنیت و سلامت از ساعات اولیه کار خود را آغاز کردند عنوان کرد: از همه مردم چهارمحال و بختیاری دعوت می‌کنم تا در ساعات اولیه رای‌گیری در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و تکلیف سیاسی خود را ادا کنند.

 وی خاطرنشان کرد: مردم چهارمحال و بختیاری همواره در همه عرصه‌ها پیشتاز هستند و امید است امروز هم با حضور خود پای صندوق‌های رای یک بار دیگر دشمن را ناامید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها