استاندار خراسان جنوبی:

مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف در ذات جمهوری اسلامی ایران است

«قناعت» با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هر سال تقریبا انتخابات داریم لذا نظام و حاکمیت خود را در معرض انتخابات و رفراندوم قرار می‌دهد، گفت: مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات در ذات جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۶۷۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲ - 28June 2024

سبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی امروز (جمعه) در حاشیه انداختن رأی خود به صندوق ثابت مستقر در شهرداری بیرجند، اظهار داشت: هیچ جای دنیا کشوری سراغ نداریم که ۵۰ روز بعد از پیروزی انقلاب خود، انتخابات برگزار کند و هر سال خود را در معرض رأی مردم قرار دهد، هر سال به شکل منظم و مرتب انتخابات داریم و نظر و ایده مردم را لحاظ می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هر سال تقریبا انتخابات داریم لذا نظام و حاکمیت خود را در معرض انتخابات و رفراندوم قرار می‌دهد، بیان داشت: مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات در ذات جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار خراسان جنوبی تبیین کرد: خراسان جنوبی‌ها در تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید حماسه بزرگی خلق کردند و درصد مشارکت و حضور مردم در این مراسم بسیار بالا و قابل توجه بود لذا امیدواریم امروز نیز شاهد حضور پرشور و مشارکت بالای مردم پای صندوق‌های رأی باشیم و همانگونه که رهبری فرمودند حضور در انتخابات تکمیل کننده بدرقه باشکوه شهدای خدمت است.

قناعت اضافه کرد: این استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از لحاظ درصد مشارکت رتبه دوم را با اختلاف بسیار کم کسب کرد و امیدواریم در انتخابات امروز بتواند رتبه نخست کشور را در زمینه مشارکت کسب کند.

وی مطرح کرد: همه مقدمات و ملزومات برای برگزاری انتخابات در استان فراهم شده است و در مجموع ۷۷۲ شعبه شهری و روستایی ثابت و سیار در استان آماده اخذ آرای مردم است و تعرفه‌ها، ملزومات و امکانات انتخابات تأمین شده و تعرفه‌های بیشتر براساس درخواست فرمانداری‌ها توزیع خواهد شد و ما هیچ نگرانی در این خصوص نداریم.

استاندار خراسان جنوبی در پایان از مردم خواست با حضور در پای صندوق‌های رأی یک بار دیگر سهم خود را برای عزت ایران ادا کرده و حماسه دیگری خلق کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها