درخواست آمریکا از ۶ کشور عربی برای شرکت در نشست ناتو در واشنگتن

منابع غربی اعلام کردند که آمریکا از وزیران خارجه برخی کشورهای عربی درخواست کرده است که در نشست ناتو در واشنگتن حاضر شوند.
کد خبر: ۶۷۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷ - 28June 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، همزمان با تشدید تحولات در منطقه رسانه غربی فاینشنال تایمز اعلام کرد که از وزیران خارجه رژیم صهیونیستی، مصر، اردن، قطر، تونس، امارات و بحرین برای حضور در نشست ناتو دعوت به عمل آمده است.

درخواست آمریکا از ۶ کشور عربی برای شرکت در نشست ناتو در واشنگتن

این رسانه غربی امروز گزارش داد که آمریکا از وزیران خارجه رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی خواسته است که در نشست ناتو در واشنگتن در ماه آتی میلادی شرکت کنند.

این در حالی است که سفارت آمریکا در بیروت روز پنجشنبه از همه شهروندان آمریکایی خواست که به دلیل «‌وضعیت پیچیده امنیتی»، به این کشور سفر نکنند.

سه مقام دفاعی ایالات متحده و یک مقام نظامی پیشین این کشور روز پنجشنبه هفتم تیرماه به شبکه «ان‌بی‌سی‌نیوز» مدعی شدند که ناو «یو اس اس واسپ»، یک کشتی جنگی آبی خاکی و تفنگداران دریایی از «یگان اعزامی »۲۴ که قابلیت عملیات ویژه را دارد، روز چهارشنبه به سمت دریای مدیترانه حرکت کرده‌اند.

این مقامات که نامشان فاش نشده همچنین ادعا کردند که کشتی «واسپ» در شرق دریای مدیترانه حضور خواهد داشت تا برای خروج آمریکایی‌ها، کمک‌های نظامی و سایر ماموریت‌ها آماده باشد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها