رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی خبر داد؛

آغاز به کار ۹۹ درصد شعب اخذ رای در خراسان رضوی با شروع فرایند انتخابات

طباطبایی گفت: رای‌گیری چهاردهین دوره انتخابات ریاست جمهوری راس ساعت هشت صبح امروز (جمعه) با فعال شدن ۹۹ درصد از چهار هزار و ۵۶۷ شعب اخذ رای در خراسان رضوی آغاز شد.
کد خبر: ۶۷۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴ - 28June 2024

آغاز به کار ۹۹ درصد شعب اخذ رای در خراسان رضوی با شروع فرایند انتخاباتبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «سید هادی طباطبائی» رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی امروز (جمعه) با حضور در استودیو انتخابات استانداری اظهار داشت: انتخابات در استان خراسان رضوی رأس ساعت هشت شروع شد و ۹۹ درصد شعب اخذ رای به صورت آنلاین رأس ساعت، فعالیت خود را آغاز کردند. 

وی با بیان اینکه انتخابات حق مردم است و اگر دقیقه‌ای از این حق مغفول شویم، حق‌الناس بر گردن ما خواهد بود، افزود: انتخابات در چهار هزار و ۵۶۷ شعبه، در ۳۴ شهرستان و ۵۰ بخش مستقل، در مجموع ۸۴ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی تصریح کرد: از مجموع شعب یاد شده، سه هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت، هزار و ۵۹ شعبه سیار و همچنین ۲ هزار و ۸۲۱ شعبه شهری و هزار و ۷۴۶ شعبه ویژه مناطق روستایی است.

طباطبایی گفت: خراسان رضوی با حدود هفت میلیون نفر جمعیت افزون بر چهار میلیون و ۹۰۰ هزار واجد شرکت در انتخابات هستند.

وی تاکید کرد: از نظر ارتباطات و امنیت هیچ مشکلی در کل شعب اخذ رای در استان وجود ندارد و مشکلی را تا پایان نیز نخواهیم داشت. تعرفه‌ها به اندازه کافی در شعب توزیع شده و به سلامت، این انتخابات را پشت سر خواهیم گذاشت.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: اقبال بسیار خوبی انجام شده که متفاوت با انتخابات قبل است و شلوغی شعب اخذ رأی گواه این مطلب است. امیدواریم این اقبال را در طول انتخابات شاهد باشیم. بیشترین شلوغی را در حرم مطهر رضوی و بعد مساجد قدیمی مانند فقیه‌سبزواری و برخی مناطق همچون حاشیه شهر داشتیم. میزان مشارکت در این انتخابات، با انتخابات مجلس متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها