فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

بکارگیری ۱۴ فروند بالگرد برای تسهیل در فرایند رای‌گیری

امیر سرتیپ حیدری گفت: نیروی زمینی ارتش با تمام توان خود پای کار آمده است تا انتخابات کشور با موفقیت و حداکثر توان انجام شود.
کد خبر: ۶۷۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰ - 28June 2024

امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره حضور حماسی کارکنان و پایوران ارتشی در پای صندوق‌های رای اظهار داشت: کارکنان پایور، وظیفه و خانواده‌های ولایی و تکلیف‌مدار نیروی زمینی ارتش، با بصیرت و فهم انقلابی خود، بار دیگر ایمان و باور خود به ارزش‌های ولایی و انقلابی را به منصه ظهور رسانده و نشان دادند که معرفت، بصیرت و شناخت اسلامی آنها، در پایبندی به نظام اسلامی تا چه اندازه بالا و خدشه‌ناپذیر است.

بکارگیری ۱۴ فروند بالگرد برای تسهیل در فرایند رای‌گیری

امیر حیدری ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری نیز نیروی زمینی ارتش با حداکثر توان و امکانات خود، در راستای برگزاری انتخاباتی آبرومند و غرورانگیز گام برداشته است؛ بدین معنا که تمامی یگان‌های نزاجا در سراسر کشور، پذیرای رای‌دهندگان هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقدامات این نیرو در برگزاری انتخابات، تصریح کرد: در برخی مناطق که امکان عبور و مرور ممکن نیست، بالگردهای هوانیروز ارتش به صورت مداوم مشغول به خدمت‌رسانی بوده و حتی در برخی مناطق که امکان انجام سورت پروازی و عبور خودروهای نظامی سبک نیست، نفربرهای نزاجا مشغول ارائه خدمت و تسهیل شرایط هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون تعداد ۱۴ فروند بالگرد برای انجام تسهیل در فرایند رای‌گیری و جابجایی آرا در کشور مشغول به پرواز هستند و نزاجا قادر است در صورت نیاز تعداد بیشتری را به کار گیرد؛ چرا که نیروی زمینی ارتش با تمام توان خود پای کار آمده است تا انتخابات کشور با موفقیت و حداکثر توان انجام شود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها