فرمانده هوانیروز ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تشریح کرد؛

تمهیدات هوانیروز ارتش برای اخذ رأی در مناطق صعب‌العبور

امیر سرتیپ دوم «خاموشی» گفت: در صورت نیاز و درخواست وزارت کشور، تعداد بالگرد‌های هوانیروز ارتش را در مناطق صعب العبور و کوهستانی وجود نداشته باشد.
کد خبر: ۶۷۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸ - 28June 2024

امیر سرتیپ دوم «قاسم خاموشی» فرمانده هوانیروز ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه کارکنان و خانواده‌های ارتشی حضور پرشوری در پای صندوق‌های رای دارند، اظهار داشت: ملت ایران به آینده و کشورشان علاقمند هستند تا سرنوشت‌شان به دست شخصی ولایتمدار، خادم و تلاشگر باشد و در راستای بر طرف کردن مشکلات مردم و اقتصادی گام بردارد؛ همچنین در مقابل دشمن مقتدرانه بایستد و از حق مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کند.

استفاده از بالگرد‌های هوانیروز در مناطق صعب العبور و کوهستانی به منظور رای گیری

امیر سرتیپ دوم خاموشی در ادامه درباره تمهیدات هوانیروز ارتش برای رای دادن مردم در مناطق صعب العبور نیز گفت: بالگرد‌های هوانیروز ارتش در ۱۴ نقطه در مناطق صعب العبور و کوهستانی مستقر هستند.

وی با بیان اینکه بالگرد‌های هوانیروز ارتش در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، خراسان شمالی، کرمان، خراسان رضوی، زاهدان، سیستان و بلوچستان و کرمان مستقر هستند، افزود: پس از رای گیری در مناطق صعب العبور و کوهستانی، بالگرد‌های هوانیروز ارتش کار جابجایی صندوق‌های رای گیری را انجام می‌دهند.

فرمانده هوانیروز ارتش خاطرنشان کرد: در صورت نیاز و درخواست وزارت کشور، تعداد بالگرد‌های هوانیروز ارتش را در دیگر مناطق کشور افزایش می‌دهیم تا مشکلی در رای دادن مردم عزیزمان در مناطق صعب العبور و کوهستانی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها