فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش:

رئیس‌جمهور آینده باید همچون شهید رئیسی؛ شجاع باشد

امیر سرتیپ آذریان گفت: امیدواریم که رئیس‌جمهور آینده هم‌چون آیت‌الله شهید «سید ابراهیم رئیسی» بتواند مدیر اجرایی خوبی برای کشور و مدافع نظام جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی باشد به طوری که همانند ایشان با شهامت و قدرت در سازمان ملل متحد؛ کلام‌الله مجید و عکس سپهبد «قاسم سلیمانی» را بالا بگیرد.
کد خبر: ۶۷۵۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷ - 28June 2024

رئیس‌جمهور آینده باید همچون شهید رئیسی؛ شجاع باشدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ ستاد «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با حضور در استودیو انتخابات خراسان‌رضوی اظهار داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حماسه بزرگ انتخابات نیاز به یک مشارکت ملی دارد، حضور حداکثری مردم به ما که امنیت‌ساز کشور هستیم هم قدرت و قوت می‌دهد و هم جمهوری اسلامی ایران را در جایگاه بسیار بالای نظامی قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در طول سال‌های گذشته نیز ثابت کرده است که پای کار انقلاب اسلامی بوده، هست و خواهد بود، در ادامه تصریح کرد: اگر الان تصویر و صدای من به گوش مردم می‌رسد؛ خطاب به کسانی که هنوز مردد هستند، عرض می‌کنم که به احترام خون شهدای انقلاب، به ویژه شهدای خدمت، به احترام و مبارکی این روز و به احترام سربازانی که در مرز‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه مرز‌های شرقی کشور برای شما امنیت ایجاد می‌کنند؛ در خواست می‌کنم که زمان رأی‌دهی را به ساعت‌های پایانی روز نرسانید و خیال خود را راحت کنید؛ همانند رهبر معظم انقلاب اسلامی که به عنوان اولین نفر رأی خود را به صندوق انداختند و فرمودند همه شرکت کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا با بیان اینکه امروز روز شادی و نشاط مردم بزرگ ایران اسلامی است، در ادامه عنوان کرد: از روز‌های گذشته، ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق آمادگی خود را با خانواده‌های کارکنانش اعلام کرد تا در ساعت‌های اولیه انتخابات پای صندوق‌های رأی بیایند. از چند صندوقی که بازدید کردیم، دیدیم که چه شور و هیجانی داشتند و با عشق و علاقه آمده بودند.

وی در بخش دیگر صحبت خود یادآور شد: چندین صندوق سیار انتخابات در مرز‌های شرقی کشور وجود دارد و هم نیروی زمینی ارتش و هم مرزبانان در حال رأی‌دادن هستند. آن‌ها نیز به مردم پیام دادند که در آمدن به پای صندوق‌های رأی اقدام کنند. 
 
امیر سرتیپ آذریان یادآور شد: امیدواریم که رئیس‌جمهور آینده هم‌چون آیت‌الله شهید «سید ابراهیم رئیسی» بتواند مدیر اجرایی خوبی برای کشور و مدافع نظام جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی باشد به طوری که همانند ایشان با شهامت و قدرت در سازمان ملل متحد؛ کلام‌الله مجید و عکس سپهبد «قاسم سلیمانی» را بالا بگیرد. ما مدیون شهدا هستیم و در اینجا با شهدا بیعت می‌کنیم و مردم نیز باید بیعت کنند. امنیت، اقتدار، صلابت و استقلال کشور را از شهدا داریم، پس سریع‌تر حاضر شوید و اجازه ندهید دشمن برای شما پیام بفرستد.
 
وی تأکید کرد: امروز دشمن کار بسیار بزرگی را برعهده گرفته و احساسات جوانان را تحت تاثیر قرار داده، اما جوانان ما انقلابی هستند و جوانانی که دشمن روی آن‌ها حساب کرده، این افراد نیستند.
 
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا در پایان صحبت خود افزود: در حال حاضر شرایط خوبی داریم و هر لحظه به حضور مردم پای صندوق‌های رأی اضافه می‌شود. تا این لحظه و قبل از این نیز هیچ مورد سوءامنیتی در مرز‌های شرقی کشور نبوده و متصور هم نیست؛ زیرا اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی در منطقه داشتیم و داریم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها