فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا:

ارتش در کمک به مدیریت شهری؛ کار‌های بزرگی را انجام داده است

امیر آذریان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام ابعاد و در تمام صحنه‌ها همیشه در کنار مردم و مسئولان بوده، هست و خواهد بود. این سازمان رزم؛ در برقراری و تامین امنیت در مرز‌ها بوده و هست و در مباحث محرومیت‌زدایی نیز مشارکت دارد. علاوه بر این موارد؛ ارتش در کمک به مدیریت شهری در اقصی نقاط ایران کار‌های بزرگی را انجام داده است.
کد خبر: ۶۷۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶ - 21July 2024

ارتش در کمک به مدیریت شهری در اقصی نقاط ایران کار‌های بزرگی را انجام داده استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز یک بوستان ۲۵ هکتاری جهانشهر، واقع در ضلع شمالی خیابان شهید فیاض‌بخش و بهره‌برداری از ۹ پروژه فرهنگی، عمرانی و ترافیکی در شهرداری منطقه هشت مشهد، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام ابعاد و در تمام صحنه‌ها همیشه در کنار مردم و مسئولان بوده، هست و خواهد بود. این سازمان رزم؛ در برقراری و تامین امنیت در مرز‌ها بوده و هست و در مباحث محرومیت‌زدایی نیز مشارکت دارد. علاوه بر این موارد؛ ارتش در کمک به مدیریت شهری در اقصی نقاط ایران کار‌های بزرگی را انجام داده است.

امیر سرتیپ آذریان گفت: من دو پادگان را در نیروی زمینی جابه‌جا کردم که یکی پادگان بیرجند و دیگری پادگان مشهد بود تا به زائران و مجاوران کمک کرده و بتوانیم در اینجا نیز براساس تدابیر و دستورات و در تعامل با مدیریت شهری این دستور را اجرا کنیم.

وی عنوان کرد: در این مسجد که مراسم در آن برگزار می‌شود، ۵۳۶۷ شهید نماز خواندند و رفتند، شهدای بسیج در اینجا نماز خواندند. سپهبد «علی صیاد شیرازی» و دیگر سرداران شهید در این مکان عبادت کردند، رفتند و به شهادت رسیدند؛ به همین دلیل اینجا جایگاه بزرگی است. هرچه در مجموعه این بوستان کار انجام دهیم، خوب است. مردم که به پادگان نگاه می‌کنند باید بدانند چه کسانی اینجا بودند و الان کجا هستند؟

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا یادآور شد: مردم و جوانان ما باید بدانند اینجا کجاست. اگر توانستیم این فرهنگ را در این پارک ایجاد کنیم، همه ما عاقبت به خیر خواهیم شد. خواسته دیگر ما این بود که در میدان مشق صبحگاه المان ۵۳۶۷ شهید را ایجاد کنید. هر کسی برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش، کل مرز افغانستان را در اختیار دارد. با وجود همه مشکلات و درگیری‌هایی که با افغانستانی‌ها داشتیم که نمی‌گذاشتند لودر ما در مرز‌های خودمان کار کند، اما با پشتیبانی و قدرت نظامی که داشتیم، نیرو‌های مسلح ایستادند، اقتدار را در مرز نشان دادند و امروز برای امنیت شهر در مرز در حال دیوارکشی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار