نماینده ولی فقیه در یزد:

نگاه دشمنان ایران اسلامی امروز به این کشور دوخته شده است

آیت الله ناصری گفت: نگاه دشمنان ایران اسلامی امروز به این کشور دوخته شده است و همه ما باید احساس تکلیف کرده و به کسی رای دهیم که دارای سابقه خوبی باشد و بتواند مشکلات مردم را با دلسوزی حل کند.
کد خبر: ۶۷۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴ - 28June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، آیت الله «ناصری» نمایندع ولی فقیه در یزد به همراه «مهران فاطمی» استاندار یزد و جمعی از مسئولان در ساعات آغازین رای گیری حضور پیدا کرد.

نماینده ولی فقیه در یزد  پس از انداختن روی خود در صندوق اظهار داشت: مردم در صحنه‌های مختلف نظیر جنگ تحمیلی و مبارزه با استکبار و فشار‌های دشمنان با قدرت ایستادگی کرده و بر این اساس پایه اصلی ارتقای کشور به شمار می‌آیند.

وی افزود: نگاه دشمنان ایران اسلامی امروز به این کشور دوخته شده است و همه ما باید احساس تکلیف کرده و به کسی رای دهیم که دارای سابقه خوبی باشد و بتواند مشکلات مردم را با دلسوزی حل کند.

ناصری ادامه داد: کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود باید نیت خدایی داشته باشد و از حب ریاست دوری ورزد و فقط به فکر خدمت به مردم باشد.

وی بیان کرد: همه تکلیف داریم و باید در پای صندوق‌های رای حضور یافته و به استکبار جهانی ثابت کنیم که مستقل و قدرتمند و توانا هستیم و می‌توانیم کشور را اداره کنیم.

نگاه دشمنان ایران اسلامی امروز به این کشور دوخته شده است

نگاه دشمنان ایران اسلامی امروز به این کشور دوخته شده است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها