استاندار کرمانشاه:

نتیجه انتخاب مردم می‌تواند رییس جمهوری در تراز شهید رئیسی باشد

صحرایی گفت: شهید رئیسی در دوره کوتاه خدمت خود تراز جدیدی در ابعاد مختلف مدیریتی ایجاد و چهره یک رئیس جمهور محبوب را نشان داد و نتیجه آرای مردم در انتخابات امروز می‌تواند همین انتخابی نزدیک به همین سطح باشد.
کد خبر: ۶۷۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱ - 28June 2024

نتیجه انتخاب مردم می‌تواند رییس جمهوری در تراز شهید رئیسی باشدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمد طیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان کرمانشاه با قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان و تقدیر از رسانه‌ها اظهار داشت: امیدواریم این انتخابات نیز کاملا آگاهانه و با مشارکت خوب و نتایج مفیدی همراه باشد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نتایج این دوره از انتخابات مایه آبرو، عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، گفت: همه ظرفیت استان کرمانشاه برای برگزاری این رویداد مهم کاملا مهیاست و استانداری مجری فعال و بی طرف است.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری انتخابات سالم، دقیق، به‌ موقع و بی‌‎طرفانه افزود: امیدواریم مردم با شرکت گسترده در این دوره از انتخابات، رییس جمهوری در مدار خدمت رسانی و رشد و تعالی کشور انتخاب کنند.

صحرایی اذعان داشت: شهید رئیسی در دوره کوتاه خدمت خود تراز جدیدی در ابعاد مختلف مدیریتی ایجاد و چهره یک رئیس جمهور محبوب را نشان داد و نتیجه آرای مردم در انتخابات امروز می‌تواند همین انتخابی نزدیک به همین سطح باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها