نماینده ولی فقیه در مازندران:

مشارکت حداکثری در انتخابات برای تحقق ایران قوی مهم است

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: مشارکت حداکثری برای ما و کشور و ایران قوی و برای اینکه ایران از عزت و صلابت بالا برخوردار باشد مهم است.
کد خبر: ۶۷۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲ - 28June 2024

مشارکت حداکثری در انتخابات عزت و صلابت ایران را بالا خواهد بردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان، با توصیه و تأکید بر تقوا، اظهار داشت: تقوا در دنیا سپر و حرز و در آخرت بهشت است.

وی با اشاره به مناسبت‌های پیش رو افزود: در روز ۲۴ ذی‌الحجه جریان مباهله اتفاق افتاده و نزول سوره «هل اتی» در شأن حضرت فاطمه الزهرا (س) است و به همین مناسبت هم این روز به روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده است.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به وقوع سیل در نقاط مختلف مازندران و ایجاد خسارات و تلفات، خاطرنشان کرد: انتظار داریم که مسئولان امر، شخص استاندار و همه دستگاه‌ها به کمک سیل‌زدگان و پاکسازی و ریزش‌های صورت گرفته بروند و جبران خسارات مالی و مادی تا جایی که امکان دارد انجام بگیرد.

این مسئول تاکید کرد: انتخابات امروز برقرار است، مشارکت حداکثری برای ما و کشور و ایران قوی بسیار مهم است برای اینکه ایران از عزت و صلابت بالا برخوردار باشد مهم است، هم اصل انتخابات و هم حسن انتخاب مهم است به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی به کسی رای بدهید که هم به اصل انقلاب و هم شعار‌های انتخاباتی پایبند باشد.

وی با اشاره به روز ۱۲ تیر و روز حقوق بشر خاطرنشان کرد: در حادثه حمله ناو آمریکایی وینسنس به هواپیمای مسافربری ایرباس بر فراز خلیج فارس که موجب شهادت ۲۹۱ سرنشین شد و آن روز ما تجهیزات امروز را نداشتیم وگرنه قطعا جواب آمریکا را می‌دادیم و آن ناوگانی که چنین جنایتی را انجام داده چنین بی‌مجازات نمی‌بود، اما امروز ما هم تجهیزات پیشرفته قوی داریم و هم دل و جرات لازم برای انتقام گرفتن و دفاع کردن از مملکت و حقوق مسلم ملتمان و کوتاه کردن دست متجاوزان از این مملکت را داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها