رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

مردم حضور در پای صندوق‌های رأی را به ساعات پایانی موکول نکنند

«شعبانی» گفت: پایان زمان رأی‌گيری از ساعت ۸ تا ۱۸ اعلام شده است و از مردم خواست، حضور در پای صندوق‌های رأی را به ساعات پایانی موکول نکنند.
کد خبر: ۶۷۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸ - 28June 2024
مردم حضور در پای صندوق‌های رأی را به ساعات پایانی موکول نکنندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «علی شعبانی» رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در نشست خبری با خبرنگاران در ستاد انتخابات استان کرمانشاه در ذکر اطلاعیه شماره ۱۳، ۱۴ و ۱۵ در توصیه به دارندگان شناسنامه‌های قدیمی، اظهار داشت: به تمامی دارندگان شناسنامه‌های قدیمی توصیه می‌شود جهت تسهیل و تسریع در روند اخذ رای شماره ملی خود را همراه داشته باشند.
 
وی ادامه داد: ستاد انتخابات کشور فهرست اسامی و شناسه نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را در اطلاعیه شماره ۱۳، گفت: اطلاعیه‌هایی که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود به منزله دستور کتبی ستاد انتخابات کشور است و رعایت آن الزامی است.
 
 رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه ذکر متن اطلاعیه که منتشر شد، تصریح کرد: به آگاهی اعضای شعب ثبت نام و اخذ رای سراسر کشور می رساند، حتماً در شعبه اخذ رأی یک دستگاه رادیو یا تلویزیون در دسترس داشته باشند و در تمام طول مدت اخذ رأی آن را روشن نگهدارند تا دستور العمل‌های فوری ستاد انتخابات کشور را که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ابلاغ می‌شود، مورد عمل قرار دهند. اطلاعیه‌هایی که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود به منزله دستور کتبی ستاد انتخابات کشور است و رعایت آن الزامی است.
 
وی گفت: پیرو اطلاعیه های شماره «۷» و «۸» ستاد انتخابات کشور به آگاهی کلیه هموطنان گرامی می رساند، فهرست اسامی و شناسه نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر می باشد؛ آقای مسعود پزشکیان- فرزند محمد علی- شناسه نامزد ۲۲، آقای مصطفی پورمحمدی- فرزند حسین- شناسه نامزد ۳۳، آقای سعید جلیلی- فرزند محمدحسن- شناسه نامزد۴۴، آقای محمدباقر قالیباف- فرزند حسین- شناسه نامزد ۷۷ است.
 
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به اطلاعیه شماره ۱۵ ستاد انتخابات کشور، تأکید کرد: اخذ رأی در تمامی شعب ثابت و سیار فقط با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی رأی دهنده توسط شخص رأی دهنده امکان‌پذیر است.
 
شعبانی تصريح کرد: در اجرای ماده «۱۹» قانون انتخابات ریاست جمهوری به اطلاع تمامب هموطنان عزیز و اعضای شعب اخذ رأی می‌رساند، اخذ رأی در تمامی شعب ثابت و سیار فقط با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی رأی دهنده توسط شخص رأی دهنده امکان‌پذیر است و هیچ مدرک دیگری بجز مدارک هویتی مذکور قابل قبول نیست. ضمناً به تمامی دارندگان شناسنامه‌های قدیمی توصیه می‌شود جهت تسهیل و تسریع در روند اخذ رأی شماره ملی خود را همراه داشته باشند.
وی آمار استعلامات را ۱۴۷ هزار و ۲۳۵ نفر اعلام کرد و گفت: استعلام این تعداد افراد برای شرکت در انتخابات در شعب صورت گرفته است، البته این به این معنا نیست که این تعداد موفق به اخذ رای شده‌اند.
 
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در پایان زمان رأی‌گيری را از ساعت ۸ تا ۱۸ اعلام کرد و از مردم خواست، حضور در پای صندوق‌های رأی را به ساعات پایانی موکول نکنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها