امام جمعه بروجرد:

حضور مردم در انتخابات موجب تقویت نظام خواهد شد

حجت الاسلام حسینی گفت: حضور در انتخابات ریاست جمهوری وظیفه شرعی و قانونی همه مردم است و موجب تقویت نظام خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰ - 28June 2024

حضور مردم در انتخابات موجب تقویت نظام خواهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد، در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بروجرد در مصلای این شهرستان افزود: مردم برای رضای خدا، یاری دین اسلام و انقلاب در انتخابات شرکت کنند، و به فردی که مردمی، انقلابی و ساده زیست باشد، رای دهند.

وی با اشاره به چهلمین روز شهادت آیت الله رییسی و همراهان بیان کرد: دولت سیزدهم و شهید جمهور کار‌های بزرگی را مانند احیای کارخانه ها، نهضت ملی مسکن و پروژه‌های راکد و نیمه تمام بسیاری را به پایان رساندند.

امام‌جمعه بروجرد اضافه کرد: شهید رییسی با موضع قدرت سیاست خارجی را پیش برد و موجب اقتدار و عظمت ایران اسلامی در منطقه و جهان شد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به روز خانواده ادامه داد: خانواده مهم‌ترین و بهترین نهادی که خداوند به آن توجه خاص دارد و پیامبر (ص) فرمودند: هیچ عملی از آغاز خانواده نزد خداوند محبوب‌تر نیست، جامعه از خانواده تشکیل می‌شود اگر ادب اسلامی را در خانواده رعایت کنیم فرزندان نیز خوب و اسلامی تربیت خواهند شد، تربیت فرزندان کار بسیار سختی است باید از خداوند از این امر مدد بخواهیم.

وی یادآور شد: بازنشستگان یک‌عمر به مردم خدمت کردند این قشر از جامعه حرمت دارند و احترام به آنها برای همه ما واجب است.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به سالروز آزادسازی مهران و حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران گفت: زمانی که مهران آزاد شد و زمانی که هواپیما توسط آمریکا هدف قرار گرفت را بااقتدار امروز ایران اسلامی مقایسه کنید.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: در عملیات وعده صادق دشمنان ذلیل و خوار شدند، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی تسلیم قدرت موشکی ایران شد.

وی افزود: اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون و مدیون رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و رشادت‌های فرزندان غیور ایران اسلامی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها