نماینده ولی فقیه در استان همدان:

رئیس جمهور آینده از ظرفیت نیروهای کارآمد استفاده کند

آیت‌الله  «شعبانی» با بیان اینکه خاصیت مردم سالاری این است که تابع اکثریت باشیم، گفت: رئیس جمهور آینده به اداره تخصصی کشور توجه کند و از ظرفیت نیروهای کارآمد بهره ببرد.
کد خبر: ۶۷۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳ - 28June 2024

رئیس جمهور آینده از ظرفیت نیروهای کارآمد استفاده کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت الله  «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه همدان با بیان اینکه رعایت تقوا در بزنگاه‌ها مهم‌تر است، اظهار داشت: اگر خدای نکرده کسی در روزهای گذشته اقدام به تخریب کرده، بداند آنچه ماندگار است این معصیت‌هاست.

وی افزود: دشمنانی که برای سخت شدن زندگی مردم ایران و افزایش تحریم‌ها تلاش می‌کنند، امروز حرف از عدم مشارکت در انتخابات می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه کمترین اثر مشارکت مردم در انتخابات، کوری چشم دشمنان است، گفت: در نگام امام علی (ع)، حاکم و یا رئیس جمهور باید خیرخواه اسلام، ولایت و مردم باشد و با دشمن اهل تسامح نباشد و با شدت برخورد کند.

وی با بیان اینکه خاصیت مردم سالاری این است که تابع اکثریت باشیم، عنوان کرد: رئیس جمهور آینده به اداره تخصصی کشور توجه کند و از ظرفیت نیروهای کارآمد بهره ببرد.

شعبانی با تاکید براینکه رئیس جمهور نباید خود در ستادهای انتخاباتیش محصور کند، گفت: امروز فضای رقابت تمام شده و زمان خدمت است. تا دیروز زمان وعده دادن بود اما از فردا فرصت عمل کردن و تحقق وعده‌هاست.

وی تصریح کرد: پس از کسب اعتماد مردم، رئیس جمهور باید نسبت به قبل متواضع‌تر عمل کند. شکرانه این اعتماد مردم، تواضع در مقابل مردم است.

امام جمعه همدان تاکید کرد: فرد منتخب باید در پیشگاه الهی در برابر تک تک آرا مسئولیت پذیر و پاسخگو باشد. عدم گرفتار شدن در جناح بندی‌ها و درگیر نشدن در بازی‌های سیاسی و عدم توجه به کاخ نشینان از دیگر انتظارات از رئیس جمهور آینده است.

وی ادامه داد: گاهی در تحقق وعده‌ها، وزیر، وزارتخانه و یا مدیر کل‌ها نقشی موثر تر از مدیر ارشد دارند، پس در انتخاب این افراد نیز باید حساس بود.

شعبانی متدکر شد: بنا بر روایتی از امام علی (ع)، مسئولان در استفاده از افرادی که تنبل هستند و مدام به دنبال بهانه گرفتن هستند، پرهیز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار