مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد؛

آماده‌باش ۵۳۶ نفر نیروی عملیاتی برای تامین برق انتخابات در همدان

«سهرابی‌بیدار» گفت: در روز انتخابات ۵۳۶ نفر نیروی عملیاتی در قالب ۱۹۰ اکیپ، ۲۵۰ نفر پرسنل فنی، پشتیبانی و نظارتی برای تأمین برق انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان فعال و آماده‌باش هستند.
کد خبر: ۶۷۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵ - 28June 2024

آماده‌باش ۵۳۶ نفر نیروی عملیاتی برای تامین برق انتخاباتبه گزارش دفاع‌پرس از همدان   «علی سهرابی‌بیدار» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تامین برق مطمئن و پایدار در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در این راستا ضمن تشكيل كميته راهبري پايداري تامين برق در انتخابات سال ۱۴۰۳، جلسات هماهنگي در ستاد و واحدهاي اجرایی برگزار شد.

وی با اشاره به تهيه سناريو تامين برق مطمئن و پايدار در تمام واحدهاي تابعه و ارسال آن به دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل ستاد، افزود: از شبکه توزیع برق از قبیل خطوط فشار متوسط، پست‌های توزیع، شبکه فشارضعیف و لوازم اندازه‌گیری نصب شده در مسیر و شعب اخذ رای نیز بازدید و اصلاحات و اقدامات لازم انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: تمام نيروهاي مديريتي، عملياتي، بحران و پدافند غيرعامل و نيروهاي موثر برای رفع مشكلات احتمالي تا پايان زمان شمارش آراء در آمادگی کامل هستند.

وی از حضور و استقرار اكيپ‌های عملياتي در نقاط مانور و حوزه‌هاي اخذ راي برای اقدام در حوادث احتمالي خبر داد و متذکر شد: در روز انتخابات ۵۳۶ نفر نیروی عملیاتی در قالب ۱۹۰ اکیپ، ۲۵۰ نفر پرسنل فنی، پشتیبانی و نظارتی و ۲۶۱ دستگاه خودرو سبک و سنگین برای تأمین برق انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان فعال و آماده‌باش هستند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار