فرمانده لشکر عملیاتی ۲۱ حمزه سیدالشهدای آذربایجان شرقی؛

مردم با حضور در انتخابات اقتدار سیاسی کشور را تحکیم می کنند

امیر سرتیپ دوم «امیرحسین شفیعی» گفت: مردم شهیدپرور آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور امروز از اولین لحظات شروع اخذ رای در شعبات رای گیری حضور یافته و پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشیده و اثبات می‌کنند.
کد خبر: ۶۷۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴ - 28June 2024

مردم با حضور در انتخابات اقتدار سیاسی کشور را تحکیم می کنند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، فرمانده لشکر عملیاتی ۲۱ حمزه امیر سرتیپ دوم «امیرحسین شفیعی» هشتم تیرماه پس از انداختن رای خود در صندوق در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت انتخابات در تعیین سرنوشت کشور، اظهار کرد: امروز ملت فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی به دنبال عظمت، امنیت اقتصادی، اقتدار نظامی و سیاسی در منطقه و جهان هستند.
وی ادامه داد: مردم شهیدپرور آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور امروز از اولین لحظات شروع اخذ رای در شعبات رای گیری حضور یافته‌ و پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشیده و اثبات می‌کنند.
شفیعی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای خدمت، بیان کرد: ما می‌توانیم با حضور خود در پای صندوق‌های رای اعلام کنیم که همیشه در میدان بوده و بر اساس منویات مقام معظم رهبری حرکت می‌کنیم.
فرمانده لشکر عملیاتی ۲۱ حمزه سیدالشهدای آذربایجان شرقی تاکید کرد: واجب سیاسی است که هر ایرانی با توجه به منویات مقام معظم رهبری و آرمان‌های خون پاک شهدا در این عرصه حرکت کرده و بار دیگر عظمت و ولایتمداری خود را به دنیا نشان دهند.
وی خاطرنشان کرد: مردم فهیم جمهوری اسلامی همواره برنده‌ی عرصه‌ی انتخابات هستند و بازنده‌ها، یاوه گویانی هستند که درصدد مانع تراشی برای مشارکت مردم در انتخابات بودند.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار