استاندار گیلان در جریان بازدید از شعب اخذ رای رشت:

خدمت خالصانه به مردم با انتخاب اصلح ادامه می‌یابد

«عباسی» با بیان اینکه خدمت خالصانه و با صداقت برای مردم با انتخابی اصلح ادامه می‌یابد، گفت: مردم ایران اسلامی و گیلان با آگاهی از جایگاه ریاست جمهوری امروز فردی اصلح با اخلاص و دارای روحیه جهادی و انقلابی را انتخاب  کنند.
کد خبر: ۶۷۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹ - 28June 2024

خدمت خالصانه به مردم با انتخاب اصلح ادامه می‌یابدبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان امروز در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در میدان شهدای ذهاب (شهرداری رشت) اظهار داشت: مردم بصیر و آگاه گیلان می‌دانند این مسئولیت و اراده آنان است که می‌تواند رئیس جمهور اصلح انتخاب کند و در چهار سال آینده سرنوشتی نیک برایشان رقم زند.

وی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری یکی از ارکان نظام است و قوه مجریه می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد؛ همانگونه که شهید جمهور برای خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناخت و خستگی ناپذیر بود مردم ما باید فردی را انتخاب کنند که مخلصانه به مردم خدمت کند.

عباسی با بیان اینکه خدمت برای مردم با اخلاص و صداقت باید ادامه پیدا کند، افزود: گیلانیان امروز پرشور پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و بهتر است هرچه زودتر در مدت زمان تعیین شده آرای خود را در صندوق‌ها بریزند.

وی از کسانی که زمینه رای‌گیری سالم در استان را فراهم کردند تقدیر کرد و گفت: مردم فردا نتیجه این انتخاب را از نزدیک لمس خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار