فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد؛

برقراری امنیت شعب رای گیری در خوزستان با مشارکت بیش از ۱۰ هزار نفر

سردار میرفیضی گفت: در سطح استان خوزستان پلیس با استفاده از همه ظرفیت‌های در اختیار و با همکاری، تعامل و مشارکت همه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی بستر مناسبی را برای حضور امن و حداکثری مردم فراهم کرده است.
کد خبر: ۶۷۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴ - 28June 2024

برقراری امنیت شعب رای گیری در خوزستان با مشارکت بیش از ۱۰ هزار نفربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی خوزستان امروز پس از ثبت رای خود در یکی از شعب اهواز از مشارکت بیش از ۱۰ هزار نفر در حوزه حفاظت از شعب رای گیری و صندوق‌ها در سطح استان خبر داد.

 وی یکی از ارکان مهم انتخابات را امنیت دانست و اظهار داشت: در سطح استان خوزستان پلیس با استفاده از همه ظرفیت‌های در اختیار و با همکاری، تعامل و مشارکت همه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی بستر مناسبی را برای حضور امن و حداکثری مردم فراهم کرده است.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه مردم مطمئن باشند که پلیس در کنار آنان است، افزود: با هماهنگی دستگاه‌ها به‌خصوص همکاری سپاه پاسداران و دستگاه‌های اطلاعاتی بیش از ۱۰ هزار نفر در حوزه حفاظت از شعبه‌های اخذ رأی و صندوق‌ها به کارگیری شدند تا ان‌شاءالله بتوانیم بستر مناسبی را برای مردم فراهم کنیم.

سردار میرفیضی ادامه داد: ان‌شاءالله مردم با مشارکت حداکثری و البته انتخاب اصلح بتوانند در آینده کشور که باعث رشد و تعالی همه جانبه می‌شود تأثیر مثبتی را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار