مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

رسانه‌ها نشان دهند که هیچ مانعی جلودار ارادت ملت به انقلاب نیست

سردار مرادحاجتی گفت: این مردم که شب و روز پای نظام و انقلاب شان هستند، لایق دریافت بهترین و بالاترین خدمات هستند و امیدوارم که رئیس جمهور بعدی بتواند مطالبات برحق این ملت شریف و بصیر را با خدمت صادقانه و جهادی بدهد.
کد خبر: ۶۷۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲ - 28June 2024

رسانه‌ها نشان دهند که هیچ مانعی جلودار ارادت ملت به انقلاب نیستبه گزارش خبرنگار دفاعپرس از خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در حسینیه ثارالله اهواز رای خود را به صندوق انداخت و اظهار داشت: مردم باهوش هستند و امیدواریم با ضریب هوشی بالای خود راه شهید رئیسی را ادامه دهند.

وی با اشاره به اهمیت حضور پای صندوقهای رای گفت: از همه مردم که در تمام سختیها پای کار انقلاب بودند و هستند، تشکر میکنم. این مردم که شب و روز پای نظام و انقلاب شان هستند، لایق دریافت بهترین و بالاترین خدمات هستند و امیدوارم که رئیس جمهور بعدی بتواند مطالبات برحق این ملت شریف و بصیر را با خدمت صادقانه و جهادی بدهد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان با اشاره به لزوم انتخاب اصلح یادآور شد: مردم متوجه شدهاند که واقعا فرق میکند چه کسی رئیس جمهور باشد. امید میرود که هر عزیزی از این عرصه موفق بیرون بیاید بتواند مسیر شهید رئیسی را ادامه دهد.

وی متذکر شد: رسانه‌های معاند سعی دارند، حضور مردم را کمرنگ جلوه دهند اما رسانه‌های متعهد ما و به خصوص صداوسیما باید آن قدر تصویر، فیلم و گزارش زنده و مستند از حضور مردم ثبت و پخش کنند که امپراطوری رسانه‌ای استکبار، بساط‌ش را جمع کند. دوربین‌ها باید حضور مردم اهواز در این دمای خرما پزان را به تصویر بکشند تا دنیا ببیند که هیچ چیزی جلودار ارادات این ملت به نظام نیست.

سردار مرادحاجتی یادآور شد: گرمای غیرقابل تحمل خوزستان و اهواز هم نتوانست مانع حضور حداکثری مردم پایتخت حماسه و ایثار شود. این مردم با حضورشان سیلی دیگری به گوش کر شده دشمنانی زدند که مدتهاست در تلاشاند تا کسی پای صندوق نیاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار